archongamer Skrevet 4. juni 2007 Skrevet 4. juni 2007 Når du starter spillet får du opp en boks. Der du stiller skjermoppløsning osv.. Der er det også et valg for update;)
head_hunter Skrevet 4. juni 2007 Skrevet 4. juni 2007 (endret) Ja no har jeg funne den update knappen jeg hadde started spillet med et annet icon men jeg fant et annet start icon i instalasons mappen som funket MEN no har jeg et nytt problem ......... etter at jeg har lastet ned update filen og starter instalasonen av den får jeg opp en feil melding som jeg ikke husker no men det skal jeg funne ut på 2 sec "I`ll be back" EDIT: men førs skal jeg prøve å slette det å reinstalere det EDIT NO GÅR DET SOM SMURT Endret 4. juni 2007 av head_hunter
Mevon Skrevet 4. juni 2007 Skrevet 4. juni 2007 Har spilt dette en del på lan, overraskende underholdende. Kan anbefale å lage baner også, mye morro i det! 8737053[/snapback] Ja, enig der. Når du først har kommet inn i det er det veldig morsomt.
Prusk Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 Husker jeg spilte dette en stund for rundt 1 år siden. Noen som har klart Nadeo's tider på beginner? Tror han/hun/den heter Nadeo. Mener å huske at jeg slet med 2 baner. *Finne ut av senere*
Pilot_ Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 Dette spiller ble vel introdusert for en del på TG i år, og skal også spiller på The Convention i Kristiansund til høsten. Håper Trackmania-miljøet kommer til å bli stort innen gaming fremover.
TheNorwegianViking Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 Jeg har tatt rekorden til nadeo på noen av banene, men på de aller fleste er denne rekorden uslåelig.. slik jeg har forstått det, men det er ikke sikkert dette er sant, så er det slika t nadeo er grunnleggeren av spillet, og det er han som har satt rekordene personlig... men jeg veit ikkexD
TST Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 Hvis man ønsker si noe, eller spørre om noe spesifikt relatert til et bestemt spill, så er man velkommen til å starte en tråd om det man har på hjertet. Vi ønsker ikke en haug med store samletråder for ulike produkter på forumet, fordi det er uoversiktelig og lite brukervennlig. Håper på forståelse for dette. Tråden stenges.
Anbefalte innlegg