Gå til innhold

Utskrift av bilder på A4-ark

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg lurer på om det fins et program eller en løsning som gjør at jeg klarer å tyne 4 bilder á 10 x 15 på et vanlig A4 ark? I praksis vil det si at alle bildene må stå klint inntil hverandre, for så å dele dem med kuttemaskin. De løsningene jeg har funnet i Windows of Picasa gjør bare at jeg kan skrive ut 9 x 13, men med mye "luft" rundt bildene.

Noen som har noen kjerringråd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker jeg ikke feil kan du plassere bilder ut på et A4 ark i Paint Shop Pro. Lenge siden jeg har brukt PSP, men jeg var glad i den funksjonen.

Skrevet
Hei!

Jeg lurer på om det fins et program eller en løsning som gjør at jeg klarer å tyne 4 bilder á 10 x 15 på et vanlig A4 ark? I praksis vil det si at alle bildene må stå klint inntil hverandre, for så å dele dem med kuttemaskin. De løsningene jeg har funnet i Windows of Picasa gjør bare at jeg kan skrive ut 9 x 13, men med mye "luft" rundt bildene.

Image Viewer i XP? Mulig du må "klippe ut" hvert bilde da...
Skrevet
Hei!

Image Viewer i XP? Mulig du må "klippe ut" hvert bilde da...

8720990[/snapback]

Jeg har prøvd Image Viewer i XP. Problemet er at den bare klarer å trykke tre bilder á 10x 15 bilder på hvert ark. Skulle gjerne ha fått smelt inn fire per ark... :)

Skrevet
Hvis du har Canon-kamera så fulgte det sikkert med Zoom-browser EX. Her kan du gjøre det iallefall.

8720604[/snapback]

Takk! Jeg har IXUS 800. Bare installerte, og tada!

Nå får jeg klint fire bilder på et a4 ark =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...