Gå til innhold

Guidesamletråd: Downgrade og Custom Firmware på PSP


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fant akkurat den gamle PSP'en min(kjøpte med det samme den kom ut)!

Ser det er CFW 3.90 M33-3 på den.

 

Hvor kan jeg laste ned det nyeste og beste?

 

PS. Må være enkelt. Var en kompis som oppgraderte den sist gang.

 

Som jeg sa på forrige side:

Nyeste M33 er 5.00 M33-6, mens nyeste CFW i det heletatt er 5.50 GEN-D3 Prometheus. Hvilken du velger er helt opp til deg. Forskjellene er ikke så store, men M33 støtter flere plugins.

Filene finner du nok på psp-hacks.com eller dl.qj.net.

 

EDIT: Installasjon er helt lik den for offisiell firmware.

Endret av Jckf
Lenke til kommentar

Fant akkurat den gamle PSP'en min(kjøpte med det samme den kom ut)!

Ser det er CFW 3.90 M33-3 på den.

 

Hvor kan jeg laste ned det nyeste og beste?

 

PS. Må være enkelt. Var en kompis som oppgraderte den sist gang.

 

Som jeg sa på forrige side:

Nyeste M33 er 5.00 M33-6, mens nyeste CFW i det heletatt er 5.50 GEN-D3 Prometheus. Hvilken du velger er helt opp til deg. Forskjellene er ikke så store, men M33 støtter flere plugins.

Filene finner du nok på psp-hacks.com eller dl.qj.net.

 

EDIT: Installasjon er helt lik den for offisiell firmware.

Takker!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Ser denne tråden har vert daud ein periode nå, men eg prøver likevel.

Eg har ein gammal feit PSP med 4.0.1 M33-2 programvare.

Er ikkje dette ganske gammalt og utdatert? Eg veit ikkje eg, kjøpte berre maskinen av ein kompis for å spele mine gamle PSX spel. Dei fungerer STORTSETT, men nokre av dei kræsjer berre.

 

Kan nokon forklare meg korleis eg oppdaterer og kor eg finn firmware? Eg finn ikkje fram i alt rotet, og veit ikkje kva denne gamle PSPen støtter. Vil ikkje ødelegge noko.

Lenke til kommentar

Ser denne tråden har vert daud ein periode nå, men eg prøver likevel.

Eg har ein gammal feit PSP med 4.0.1 M33-2 programvare.

Er ikkje dette ganske gammalt og utdatert? Eg veit ikkje eg, kjøpte berre maskinen av ein kompis for å spele mine gamle PSX spel. Dei fungerer STORTSETT, men nokre av dei kræsjer berre.

 

Kan nokon forklare meg korleis eg oppdaterer og kor eg finn firmware? Eg finn ikkje fram i alt rotet, og veit ikkje kva denne gamle PSPen støtter. Vil ikkje ødelegge noko.

Selv kjører jeg 5.50 GEN-D3, men det er en stund siden jeg installerte det. Kommer ikke inn på Dashhacks sitt IRC-nettverk for å spørre heller.

Lenke til kommentar

Vil anbefale deg å i hvert fall oppatere til siste M33, som er 5-etellerannet.

Så kan du google "popsloader", du bør finne en ferdig pakke med alle versjonene, og så er det mulig å velge mellom de ulike popsloaderne når du starter spillet. Noen spill fungerer best med kun en versjon, mens andre er altetende.

 

Det ble aldri til at jeg spilte noe særlig PSXspill på PSP-en, så jeg får ikke hjulpet deg mer, men det bør være en start i hvert fall.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Vil anbefale deg å i hvert fall oppatere til siste M33, som er 5-etellerannet.

Så kan du google "popsloader", du bør finne en ferdig pakke med alle versjonene, og så er det mulig å velge mellom de ulike popsloaderne når du starter spillet. Noen spill fungerer best med kun en versjon, mens andre er altetende.

Det ble aldri til at jeg spilte noe særlig PSXspill på PSP-en, så jeg får ikke hjulpet deg mer, men det bør være en start i hvert fall.

Nyeste M33 er M33-6

Synd det ikke lenger kommer ut flere.. Ville til og med betalt for det!

 

Forresten, nyeste firmware til PSP ligger på hva?

Ser også at noen firmwares skal være signed, har man klart å få tak i root nøklene for PSP OG ps3?

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar

nøklene til PSP lå på PS3-en, så når de fikk hentet ut nøklee til PS3signering, fikk de nøklene til PSP-signering samtidg (om det da ikke var samme nøkler).

 

uansett er det grunnent til at det har poppet opp n del beta firmwares av nyere versjoner til ulike PSP-modeller, uten at jeg har fått med meg hva som er siste. Selv har jeg egentlig bestemt meg for å selge mi PP2000 for en stud siden, jeg har bare lyst å få tak i et originalbatteri jeg kan inkludere først.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...