Gå til innhold

Zepto 6625WD eller Multicom compal IFL-90?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slik jeg har forstått det:

 

Turbominne vil ikke bli utnyttet før MS Vista kommer med SP1.

Turbominne kan meget vanskelig etterinstalleres, spesielt om produsent ikke har hatt dette som opsjon.

 

Flashdisk vil i begynnelsen være svært dyrt og ha begrenset lagringsplass.

Flashdisk kan lett settes inn istedenfor HDD på et senere tidspunkt.

Lenke til kommentar
Må si at jeg synes Zeptoen har et langt bedre design enn multicomen. Multicomen er sort og kjedelig og firkanta, mens zeptoen har runde kanter og små snasne frekke detaljer(som f.eks hvitt tastatur).

Synes det er helt ok å ha dårligere batteritid enn å ha bra batteritid og ha en pc som minner om designet til interiøret i Opels biler på 90-tallet.

8848200[/snapback]

Når du i tillegg må betale 1500-2500,- mer for den? Helt ærlig så synes jeg zeptoen taper på alle områder mot compalen, kanskje med unntak av design. Blir som å kjøpe en mac for å bruke den som pc, du betaler enorm for design på en ellers middelmådig pc (om en ser på bang for bucks).

8848457[/snapback]

 

Poenget mitt var bare at jeg er uenig i at Multicomen har best design. Design er en smakssak, men jeg ble veldig overrasket over at du synes MCen var finest. Men ser ut som du ombestemte deg.

 

Er enig i at MCen vinner bang for the buck award.

Lenke til kommentar

;)

Poenget mitt var bare at jeg er uenig i at Multicomen har best design. Design er en smakssak, men jeg ble veldig overrasket over at du synes MCen var finest. Men ser ut som du ombestemte deg.

 

Er enig i at MCen vinner bang for the buck award.

8918251[/snapback]

Foruten grått tastatur er zeptoen fin, men compalen ser jo helt grei ut den og, utseende på pcen er ikke så nøye for min del ;)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...