Gå til innhold

Twisted Wishes Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-aNZFa3
Skrevet

Du får ny PC, men hovedkortet er smadra.

Jeg vil at Age of Conan skal komme ut imorra.

Skrevet

AoC kommer ut i morgen, men pga framskyndet lansering, er den full av feil, som gjør at spilleren din mister armen hver gang det begynner å regne, og motstanderne har M16.

Jeg ønsker meg en lydløs, liten bordvifte som flytter like mye luft som den jeg har nå.

Skrevet

du får en lydløs liten bordvifte, som fjerner like mye luft som den du har nå... dvs ingenting.

Jeg ønsker meg ett nytt geforce 8800gtx kort. (som er i komplett tilstand)

Skrevet (endret)
Jeg ønsker meg en gyldig bilett til Øya festivalen imorgen.

9254540[/snapback]

du får billeten din, men den har vært i endetarmen til en tysk, overvektig campingturist i 2 uker.

jeg ønsker meg en laptop som kan brenne dvd'er :dribble:

Endret av 2r3fo
Skrevet

Du får en laptop som kan brenne dvd'er, og du putter inn en dvd. Men plutselig merker du at laptopen blir fryktelig varm, og plutselig sier det pling. DVD-skuffen spretter opp, og du får flytende plastmasse over halve armen din.

Jeg ønsker meg.... en " :ph34r: "

Skrevet

Du får søvn, i to minutter, så blir du vekt opp av jenta på avataren din som vil ha kake. Du sier nei, og hun skyter deg i foten.

Jeg vil ha et stort glass tine lettmelk som ikke er utgått på dato.

Skrevet

Du får et stort glass med fettmelk som kun består av dritt du blir feit av, du blir avhengig og eksploderer siden du blir feit.

Jeg vil ha potetsalat som jeg kan kaste på veiarbeiderne utoenfor siden de vekka meg 8.

Skrevet

Du går på butikken i all trass for å kjøpe potetsalat. Men når du kommer tilbake er de dratt! Du blir sinna av raseri og setter deg ned å spiser potetsalaten :p

Jeg vil at jenter ikke skal være frekke altså =/

Skrevet (endret)

Du får ny bassamp, men på tur hjem fra posten mistet du den i bakken. Den ble ikke ødelagt av det, men det ble den når du fikk illebefinnende anfall og bæsjet på den.

Og jeg vil ha en ny musematte

Endret av Markusll
Skrevet

Joda, den får du i posten. Men se! Den er sent til feil adresse. Teit som du er(og uviten at det er den) sender du den tilbake... En ukers ventetid blir det ekstra ja!

Jeg ønsker at det var sol ute...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...