Gå til innhold

Twisted Wishes Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får splitter nye deilige fotballsko, men etter å ha tatt de på deg, så får du dem ikke av, og må ha dem på for alltid.

Jeg ønsker meg en hund.

Skrevet (endret)

Rommet ditt blir helt 100%, men siden det ikke ble angitt hva det skulle bli 100%, ble det 100% rotete.

Ønsker meg en kranbil.

Det får du, bare synd du ikke har noen stikkontakt, i tillegg brukte du opp alle pengene på skjermen og PCn.

Ønsker meg en kranbil

Endret av TSP
Skrevet

Du får alle cd'ene til Buckethead, men innen du har fått dem har cd-spilleren dødd ut for lenge siden, og du har ingen mulighet til å få spilt dem.

Jeg ønsker at jeg ikke hadde vont i halsen.

Skrevet

Du får den søte katten. Så kommer hunden MIN og dreper den. Godt tak i nakken med de kraftige Samojedkjevene, og så et lite rist. Dead cat!

Jeg ønsker meg fisk på kroken når jeg fisker!

Skrevet

Dogs of War fungerer på dataen din, men i prosessen for å få det til å fungere måtte du kastebytte hovedkortet ditt med et Pentium II, så nå har du windows 98 innstallert...

Jeg ønsker meg skills

Skrevet

Ønsket ditt er oppfyllt, men det viste seg at de var rosa med skriften "Flower-Power" på.

Jeg ønsker med alle sesongene av The Simpsons, med norsk tekst, og i den normale Simpsons boksen.

Skrevet (endret)

Du får alle sesongene med The Simpsons, med norsk tekst, og i den normale Simpsons boksen. Men det var riper i alle cd'ene, så du fikk ikke sett noen av de.

Jeg ønsker meg en hund

Endret av Markusll

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...