Gå til innhold

Twisted Wishes Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du fikk en tur til Nederland, i en 16 fots gummijolle med 4,5 hesters motor, og samme dag som du drar får du også høre at det er meldt orkan i nordsjøen, men da hadde du allerede satt deg i båten og du kan ikke gå i land igjen, for setet du sitter på i båten er dekket med superlim som holder i 72 timer. Så god tur!

 

Jeg ønsker meg en loff.

Lenke til kommentar

Neste uke drar du på flyplassen for å ta turen til Tyskland på en overraskelsesferie.

Etter en liten stund i flyet går du på do, og imens hører du et helvetes bråk utenfor, muslimer har kapret flyet, og de har en bombe framme i cockpiten.

Etter å ha gjemt deg i en halv time på do begynner en av passasjerene å leke helt, og det bli masse skyting. Blandt annet pilotene dør og flyet styrter i en rasende fart. I kræsjet overlever du, og ingen andre. Du ligger på bakken midt i ingenmannsland og blør sakte ihjel mens fugler spiser leveren din.

 

 

Jeg vil bli skutt i hodet og dø momentant.

Endret av Kramstogen
Lenke til kommentar
Jeg vil ha skyss raskt rett hjem istedenfor å vent i 40 min og kjøre buss i 45 min...

 

Petter Solberg kommer å kjører deg hjem i en fitte fart, men hjemme finner du hele familien din slaktet og blod over hele stua.

 

Jeg vil ha en ønske som blir vridd til det ugjennkjennelige :D

Endret av Den store P
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...