TCi Skrevet 26. mai 2007 Skrevet 26. mai 2007 Det er nå kommet ut den demo av jubileumsutgaven av Tomb Raider fra 1996. Det er en oppgradering med spillmotoren til Tomb Raider Legend. Absolutt verdt en titt. Spillet føles veldig friskt selv om det er basert på spillet fra 1996. http://www.gamershell.com/download_19299.shtml
Lil-H Skrevet 26. mai 2007 Skrevet 26. mai 2007 Takk takk! Gode minner fra PS1 =] Dette skal definitivt prøves
PsychoDevil98 Skrevet 26. mai 2007 Skrevet 26. mai 2007 Lastet det ned nå, og må si det var bra. Fungerte bedre enn Legends synes jeg.
tom waits for alice Skrevet 26. mai 2007 Skrevet 26. mai 2007 Så vidt jeg kan se av offisielle sider og andre er det ennå noen dager til spillet slippes. Altså kan ingen ha lovlige kopier av fullversjonen. Poster om dette er dermed i strid med retningslinjene. En post er slettet. Reaksjoner og spørsmål tas som vanlig på PM, ikke i tråden. Geir
Bone Skrevet 26. mai 2007 Skrevet 26. mai 2007 Spillet tror jeg kommer til å kjøpe "usett". Likte Legends veldig godt! Og ble hekta når originalen kom ut i '96 (selv om jeg aldri runda det). Så, hvis dette spillet holder samme standard som Legends (eller bedre), så kommer jeg til å kjøpe det (til 360'n)!
Bytex Skrevet 26. mai 2007 Skrevet 26. mai 2007 Det har vært masse snakk om dette i PC Gamer UK de siste månedene. Det er absolutt ikke en direkte klone av gamlespillet i en ny motor, de har lagd alle brettene helt fra scratch, og de er inspirerte av det første spillet, men ikke nøyaktig like.
Bone Skrevet 26. mai 2007 Skrevet 26. mai 2007 Det har vært masse snakk om dette i PC Gamer UK de siste månedene. Det er absolutt ikke en direkte klone av gamlespillet i en ny motor, de har lagd alle brettene helt fra scratch, og de er inspirerte av det første spillet, men ikke nøyaktig like. 8708363[/snapback] Ah... da har jeg misforstått.. trodde den var liksom 90 % lik jeg.. Hva sier bladet da? Leverer det varene?
Attchar Skrevet 26. mai 2007 Skrevet 26. mai 2007 Dette, skal bli spenende ja Jeg husker første Tomb Raider spillet jeg spilte. Jeg husker at jeg ikke var eldre en fire eller fem år, og det fulgte med en full versjon av Tomb Raider 2 eller 3 på en Mac vi hadde. Jeg fikk så klart ikke lov å spille det, men det ville jo ikke jeg høre på Det meste jeg husker fra det er at man startet inne i en hule med en utrolig skummel tiger eller noe :!: Jeg klarte aldri å spille mer enn 10 min per dag, for det var så skummelt Vell, som jeg sa, dette må prøves ut!
TCi Skrevet 26. mai 2007 Forfatter Skrevet 26. mai 2007 nice , laster....hva er system req btw ? 8708367[/snapback] Meget lave, kjører alt på fullt med maks FSAA. Har ikke det next-gen innholdet som Legend hadde.
leifeinar Skrevet 26. mai 2007 Skrevet 26. mai 2007 synest det er ganske så latterlig at de har forandra hvordan hun beveger seg, var jo noe av det som gjorde TR1 så spesiellt. og at det på en måte var "KLOSSE" basert. nå er det jo likt med det sise spillet hvor selv spider-man hadde hatt problemer med og holde følge... runda TR1 for bare noen måneder siden og spilte legends etterpå og det sugde rompe iforhold. skjønner ikke hvorfor forandre noe som funker, hadde holdt rikelig og pusset grafikken
Bytex Skrevet 26. mai 2007 Skrevet 26. mai 2007 (endret) Det han mener er at bevegelsen i TR1/2 er sånn at man kan trykke på piltasten, så beveger Lara seg en viss lengde uansett. Og alle hopp og avsatser er avstemt sånn at de passer med "klosse-gåingen" hennes. F.eks. hvis man vil heise seg opp til et annet nivå, kunne man bare tappe på Gå-knappen så gikk hun automatisk akkurat dit hun skulle for å hoppe opp. Mens i det nye må du plassere henne perfekt selv. "Tile-based movement" kalles det på engelsk. Endret 26. mai 2007 av Bitex
Bone Skrevet 26. mai 2007 Skrevet 26. mai 2007 Ahh! Takk for flott beskrivelse! ..jeg liker nok det nye systemet jeg da!
TCi Skrevet 26. mai 2007 Forfatter Skrevet 26. mai 2007 synest det er ganske så latterlig at de har forandra hvordan hun beveger seg, var jo noe av det som gjorde TR1 så spesiellt. og at det på en måte var "KLOSSE" basert. nå er det jo likt med det sise spillet hvor selv spider-man hadde hatt problemer med og holde følge... runda TR1 for bare noen måneder siden og spilte legends etterpå og det sugde rompe iforhold. skjønner ikke hvorfor forandre noe som funker, hadde holdt rikelig og pusset grafikken 8708757[/snapback] Kontrollen og hvordan det var å styre Lara var noe som førte til seriens "død". Den hadde ikke forrandret seg siden orginalen omtrent. Crystal Dynamic har reddet Tomb Raider ved å introdusere denne nye kontrollen/bevegelsene og samtidig gå tilbake til røttene. Men jeg skjønner nostalgien i det, men personlig ser jeg ikke hvordan dette kunne blitt noe særlig med den gamle måten å bevege seg på. Alt føles så statisk. Men det er jo noe av det samme ennå også da. Godt er det å kunne hoppe mot en vegg litt fra siden, istedet for å måtte treffe veggen akkurat. Plagsomt i lengden.
Cryflopp Skrevet 27. mai 2007 Skrevet 27. mai 2007 sitter litt fast på demoen jeg , jeg har funnet 2 deler av den tingen og satt de på plass... så er jeg i et stor området hvor det kommer en bjørn så dreper jeg den så finner jeg noe ammo rett oppforbi der, men hvor skal jeg så ? finner ikke det ut jeg
The Stig Skrevet 27. mai 2007 Skrevet 27. mai 2007 Håper Gamer.no kommer med en demo, gikk utrolig tregt fra GamersHell.
TCi Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Skrevet 27. mai 2007 sitter litt fast på demoen jeg , jeg har funnet 2 deler av den tingen og satt de på plass... så er jeg i et stor området hvor det kommer en bjørn så dreper jeg den så finner jeg noe ammo rett oppforbi der, men hvor skal jeg så ? finner ikke det ut jeg 8714128[/snapback] Du tar ruten til venstre. før der bjørnen kom ifra. Burde jo være veldig lett å se...
Cryflopp Skrevet 27. mai 2007 Skrevet 27. mai 2007 sitter litt fast på demoen jeg , jeg har funnet 2 deler av den tingen og satt de på plass... så er jeg i et stor området hvor det kommer en bjørn så dreper jeg den så finner jeg noe ammo rett oppforbi der, men hvor skal jeg så ? finner ikke det ut jeg 8714128[/snapback] Du tar ruten til venstre. før der bjørnen kom ifra. Burde jo være veldig lett å se... 8714618[/snapback] ja jeg er på toppen der men er jo ingen plass og hoppe til :S og det er en slik plass som hun kan skli ned men jeg står jo nederst der så jeg kommer meg heller ikke opp dit
Cryflopp Skrevet 27. mai 2007 Skrevet 27. mai 2007 (endret) her er 2 bilder fra plassen jeg sitter fast... hvor er det jeg skal videre? edit ; ahh man skal balansere på de to stolpene der ja visste ikke det gikk så nå kom jeg videre Endret 27. mai 2007 av CrypTo2k
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå