Gå til innhold

Er Steam Banned!


Anbefalte innlegg

bannen går av etter ett år :D

8727707[/snapback]

Feil, VALVe har en null-toleranse for bruk av juks. For ett års tiden ble ban-tiden hevet fra fem år til permanent. Før det var fem år, var det ett år - men dette er en god stund siden.

8727814[/snapback]

 

 

Helt riktig ;) les på siden og se at det er null tollerannse, du endelig en annen som har ordentlig peil og ikke bare snakker seg bort om steam bans joakim<3

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ang. cheats kan vac finne cheats .exe filer som ikke ligger i steam mappa, de kan da umulig søke igjenom dataen? hva hvis noen har mange cheats liggende på hardisken, men aldrig bruker de, de kan da ikke bli bannet for det?

 

Har null peiling på cheats! :D

Lenke til kommentar
ang. cheats kan vac finne cheats .exe filer som ikke ligger i steam mappa, de kan da umulig søke igjenom dataen? hva hvis noen har mange cheats liggende på hardisken, men aldrig bruker de, de kan da ikke bli bannet for det?

 

Har null peiling på cheats! :D

8727973[/snapback]

VAC søker gjennom om spillere benytter seg av .DLL- eller .EXE-filer som kjører i bakgrunnen samtidig som CS, CS:CZ, CS:S, DoD, DoD:S osv. kjører. VAC banner kun for nevnte filer som gjør at spillere får egenskaper som ikke er meningen at de skal ha.

Lenke til kommentar

Kan iallefall avkrefte at Valve "søker" på harddisk etter cheat. Jeg har min gamle gode WH liggende på skrivebordet. Må være verdens enkelste sak å finne. Mappen heter skrivebord\CS-\wallhack eller tilsvarende.

 

Dessuten ville det være som om en liten virusscanner gikk gjennom filene på HDDen. Har man mye dill på maskinen ville det da være umulig å spille cs cs:s osv.

 

Bare å kjøre en scanner mens du prøver å spille cs, hos meg er det iallefall vanskelig.

Endret av Sovehest
Lenke til kommentar

Det gjorde han vettu. Også svarte jeg at jeg iallefall kunne avkrefte at Valve IKKE søkte gjennom ting du hadde liggende på maskinen, fordi jeg selv har en wh liggende, samt at det ikke ville vært mulig å ha noe som søkte gjennom harddisken mens du faktisk spilte selv.

 

Så det så.

 

:p

Lenke til kommentar

Jooakim X-spec sluttet å funke hos meg etter "VAC2" updaten kom. Får memory error, uten at jeg har tuklet med rammen.. Googlet dette endel før jeg fikk tak i en wh. Det virket som polakker eller noe også hadde problemer med dette. :)

 

Det fungerer derimot på laptopen, men av en eller annen grunn foretrekker jeg den stasjonære..

 

demeyfint, om jeg hadde brukt den online, tror jeg neppe jeg hadde fått være "online" så lenge.

 

Tidligere brukte jeg X-spec, noe jeg likte bedre. Nå kan jeg ikke slå av og på wallhack som jeg vil når jeg ser demo, men jeg må ut og inn av cs.

Lenke til kommentar
Jooakim X-spec sluttet å funke hos meg etter "VAC2" updaten kom. Får memory error, uten at jeg har tuklet med rammen.. Googlet dette endel før jeg fikk tak i en wh. Det virket som polakker eller noe også hadde problemer med dette. :)

8734322[/snapback]

Det har ingenting med "VAC2" å gjøre, heller med det at du har installert SP2 - vil jeg tro. ;-)

 

FDviking: Om serveren er RADAR- eller SteamBans-beskyttet blir du permanent bannet fra alle RADAR-/SteamBans-servere. Cheat heller mot bots. :-)

Lenke til kommentar

Holdt på å si dessverre blir du ikke bannet fra VAC om du cheater på servere som enten med vilje ikke har VAC oppe, eller pga. feil ikke har VAC oppe.

 

Kom SP2 ut omtrent samtidig som "VAC2"?

 

Uten at jeg er helt sikker, mener jeg det skjedde rundt samme tid som den "store" updaten av VAC.

Lenke til kommentar

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

 

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

 

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar

Går vel ann å bli cheatet for andre typer third party softwares som ikke er cheats.

 

EDIT: Hvertfall i WoW har det skjedd i mange tilfeller at folk har blitt banna av at de bruker helt andre programmer enn cheats, såkalte third party softwares som de har brukt til helt andre ting.

Endret av BadBeer
Lenke til kommentar

Joockie har nok svar her, men jeg ser ikke bort i fra at det kan være feil i VAC. Mener å huske at VAC stengte ute en del folk med et eller annet skjermkort fordi driverene til skjermkortet ble tatt som cheat av VAC.

 

Correct me if I'm wrong. Selvsagt orker jeg ikke finne kilder heller, så denne kan få stå ubesvart om ingen føler for å google..

Lenke til kommentar
Sovehest er RADAR- og FoCo-admin og bruker derfor wallhack til å se gjennom demoer med. X-Spectate fungerer like bra som wallhack - dette er kun beregnet for demoer. Om dere lurer på hvordan dere skal bruke dette, kan dere kontakte meg. Husk å ikke bruk dette mens dere spiller, men når dere ser demoer. :-)

8732811[/snapback]

 

X-spec funker fint i HLTV også...så du kan følge med "in-game" uten å bli banna for det.

 

 

Pantera

Lenke til kommentar

VAC skanner minnet -_-!

De skanner jo ikke disken din!

 

hack (aka cheat) fanger opp info fra spillet om hvor andre spillere er i forhold til deg å peker deretter siktet på dem, eller gir vegpartiklene en annen farge(som f.eks gjennomsiktig).Det var en lett forklaring.. ;)

 

Så du må ha kjørt en hooker(et program som plukker opp info fra minne som tilhører at annet program, for mest sannsynlig deretter å forandre det før det sendes vidre til den riktige mottageren)som prøvde å få ta i noen av minne til hl.exe eller hl2.exe prossesene..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...