Bob Sacamano Skrevet 25. mai 2007 Skrevet 25. mai 2007 RPG innholdet er betydelig bedre i Oblivion, men blir kjedelig å følge en story til punkt og prikke. Frihet til å gjøre hva du vil (som på WoW) er gøy. Nå er jeg ikke helt med... Det beste med oblivion ER det frie gameplayet, main storyen er jo bare en liten del av spillet, og tar 10 timer hvis du spiller effektivt....
Obi von Knobi Skrevet 25. mai 2007 Skrevet 25. mai 2007 Absolutt alle questene i WOW går ut på enten: 1. Å drepe noen/noe 2. Å samle et visst antall ting (evt. drepe for å finne) 3. Å frakte noe fra a til b
Bear^ Skrevet 25. mai 2007 Skrevet 25. mai 2007 WoW eller Oblivion? Ingen av delene, Oblivion ble fort kjedelig etter at første WoW opplevelsen hadde lagt seg, og det at du aldri treffer noen fiender som er way over deg gjør spillet grusomt langtekkelig. WoW spiller jeg i ny og ne men er level 18 warrior nå og ser mye heller på sement som størkner med litt avbrekk av malingstørking fremfor å spille noe mer. Er så kjedelig å slakte X antall monster for å loote dem for bein eller anna dritt. Nei holder meg til andre spill fremfor dem.
SkyMarshall Arts Skrevet 25. mai 2007 Skrevet 25. mai 2007 Hvilket spill liker du best, WoW eller oblivion? Ikke svar hvis du ikke har prøvd begge! Synes selv Oblivion er best, og myyye bedre enn wow. Wow mangler blant annet den følsen av at du er med i spillet på en måte. Når du f.eks fighter i oblivion, føles det mye mer ekte ut. På wow er det jo bare de samme stygge bevegelsene hele tiden. 8700166[/snapback] Det var en elendig sammenligning gutt
.tomf Skrevet 26. mai 2007 Skrevet 26. mai 2007 (endret) Som nesten alle allerede har sagt, de to spillene kan ikke sammenlignes. Oblivion er singleplayer. Det er mye lettere å få en person til å leve seg inn i spillet, fordi bare du har noe å si. Hvis du gjør en ting, så kan det få konsekvenser for hele spillverdenen. I WoW er det ikke slik, det er bare for mange folk for det. Hvis du for eksempel hadde reddet en npc i WoW, og thats it, han er redda, ingen kan redde han igjen, hva med alle de andre som vil gjøre/trenger det questet da? Og det er jo bare en liten forskjell. De er jo to veldig ulike sjangere, og RPG-delen har en helt annen oppbygning. Som sagt, ikke sammenlignbart. Men som et direkte svar på spørsmålet: Jeg velger WoW framfor Oblivion uten å tenke meg om et sekund. Levelingsystemet og alle "neddummingene"(vet ikke hva jeg skal kalle det) ødela Oblivion helt for meg, selv ikke mods reddet den fantastiske følelsen som jeg brukte å få fra Morrowind. Jeg elsker Warcraft universet, og jeg liker mmorpg. WoW er et ekstremt bra mmorpg, mens Oblivion er et mainstream fpsrpg designet for pixelkåte konsollbrukere. Endret 26. mai 2007 av TomFu
Gjest medlem-105082 Skrevet 26. mai 2007 Skrevet 26. mai 2007 Synes Oblivion er best. Har aldri syntes noe om WoW. Har verken syntes det er noe bra eller noe morsomt. Skikkelig døfødt spill.
RooNoG Skrevet 26. mai 2007 Skrevet 26. mai 2007 jeg har spillt begge spillene over en del tid. men begge spillene er helt forskjellige! et mmorpg og et rpg! vanskelig å sammenligne det! men Oblivion eier på grafikken, og grafikken på WoW orker jeg ikke tenke på en gang! men WoW er mere "sosialt" med tanke på at det er et mmo. slossingen i spillene er også helt forskjellige. men akkurat nå er jeg lei av begge spillene og venter bare på Age of Conan og Two wordls ( Two worlds tror jeg blir veldig interessant fordi det virker som en blanding av Oblivion og mmo) men jeg stemmer på Oblivion, fordi jeg kunne sitte i flere timer og queste uten noen ide om hva klokka var. på WoW spillte jeg et quest fordi jeg måtte lvle og ikke fordi jeg hadde lyst!.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå