Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere som ikke ser forskjellen må ha elendige skjermer eller noe.

Hvis man ser hd videoen fra gametrailers.com så ser man enkelt at det er en ganske enorm forskjell. Lyset, skyggene og dybden i bildet er mye bedre med Dx10.

 

Dette spillet blir nok eneste grunnen til at jeg kjøper vista og dx10 kort.

Men var det ikke snakk om at en tredjeparts utvikler kanskje hadde funnet en måte å kjøre dx10 med xp? noen som vet om dette stemmer og om når dette eventuelt kommer?

Lenke til kommentar
Dere som ikke ser forskjellen må ha elendige skjermer eller noe.

8700130[/snapback]

De som ikke ser forskjellen, vet kanskje ikke hva de skal se etter. Jeg husker fremdeles tilbake på da jeg overhodet ikke så forskjell på med/uten antialiasing. Nå ser jeg om et spill spilles uten AA raskere enn jeg ser hvilket spill det er, men den gang visste jeg rett og slett ikke hva jeg skulle se etter.

Lenke til kommentar

Var det ikke fysikkmotoren som skulle være så overveldende? Hva med soldaten som blir drept av et palmeblad, eller han som tar en hel baklengs salto av å bli truffet i skulderen av det som forøvrig høres ut som et skikkelig pinglevåpen? Nei, huff. Fotorealisme har aldri vært noe stort ideal for meg uansett.

Lenke til kommentar
Var det ikke fysikkmotoren som skulle være så overveldende? Hva med soldaten som blir drept av et palmeblad, eller han som tar en hel baklengs salto av å bli truffet i skulderen av det som forøvrig høres ut som et skikkelig pinglevåpen? Nei, huff. Fotorealisme har aldri vært noe stort ideal for meg uansett.

8701332[/snapback]

 

Synes fysikken er drit bra jeg, og det her var ingenting i forhold til det crysis har å by på. Dessuten synes jeg det så veldig ekte ut gjennom hele, har aldri sett en mer ekte video fra et spill! Så slutt å klag, og hvem sa foresten at han ene fyren ble drept av et pamleblad, han fikk jo hele træet over hodet, da er det jo helt naturlig at han ikke kommer seg rett opp på beina igjen.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Det er kanskje en bug da! Spillet er jo ikke ferdig enda, og dette fikser de nok på. Den videoen er jo ganske gammel så er sikkert Pre-Alpha eller Alpha stadiet.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...