Gå til innhold

Fifa 08 til Wii i høst!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lol. Fotballspill til WII. Kommer aldri til å funke. De(n) eneste konsollen som det funker med fotballspill på er PS-serien og kanskje Xbox 360

8740659[/snapback]

Mario Strikers Charged Football fungerer kjempe godt da :p Men det er jo egentlig ikke ett helt ekte fotballspill, men uansett :p

Endret av master_al
Lenke til kommentar
Lol. Fotballspill til WII. Kommer aldri til å funke. De(n) eneste konsollen som det funker med fotballspill på er PS-serien og kanskje Xbox 360

8740659[/snapback]

 

Takker for en fantastisk usaklig kommentar.

 

Visst de klarer å utnytte wii kontrollene optimalt kan det bli helt genialt. Pek på hvor i mål du sikter og hvor du vil passe .

 

Nunchuck styrer spiller og wiimote styrer passninger og skudd på mål.

Lenke til kommentar
Lol. Fotballspill til WII. Kommer aldri til å funke. De(n) eneste konsollen som det funker med fotballspill på er PS-serien og kanskje Xbox 360

8740659[/snapback]

Mario Strikers Charged Football fungerer kjempe godt da :p Men det er jo egentlig ikke ett helt ekte fotballspill, men uansett :p

8740687[/snapback]

 

Er ikke det til Gamecube a??

Lenke til kommentar
Lol. Fotballspill til WII. Kommer aldri til å funke. De(n) eneste konsollen som det funker med fotballspill på er PS-serien og kanskje Xbox 360

8740659[/snapback]

 

Takker for en fantastisk usaklig kommentar.

 

Visst de klarer å utnytte wii kontrollene optimalt kan det bli helt genialt. Pek på hvor i mål du sikter og hvor du vil passe .

 

Nunchuck styrer spiller og wiimote styrer passninger og skudd på mål.

8740717[/snapback]

 

Peking er unødvendig. Det er nok knapper til at det kan spilles omtrent som strikers (uten items og superskudd selvsagt). De har vel uansett muligheten for å spille med classic controlleren. For meg er strikers eneste fotballspillet jeg har bruk for på en stund.

Lenke til kommentar
Peking er unødvendig. Det er nok knapper til at det kan spilles omtrent som strikers (uten items og superskudd selvsagt). De har vel uansett muligheten for å spille med classic controlleren. For meg er strikers eneste fotballspillet jeg har bruk for på en stund.

8740794[/snapback]

 

Vel om peking er unødvendig er det i grunnen unødvendig med Wii. Hele poenget var at man har mer kontroll med wiimote + nunshuck enn på hvilken som helst annen konsoll.

 

Uten kontrollsystemet er Wii en beefa gamecube.

Lenke til kommentar
Lol. Fotballspill til WII. Kommer aldri til å funke. De(n) eneste konsollen som det funker med fotballspill på er PS-serien og kanskje Xbox 360

8740659[/snapback]

Mario Strikers Charged Football fungerer kjempe godt da :p Men det er jo egentlig ikke ett helt ekte fotballspill, men uansett :p

8740687[/snapback]

 

Er ikke det til Gamecube a??

8740719[/snapback]

 

 

Det er til wii. Jeg tror det vil fungere kjempe bra å spille fifa 08 på wii.

Lenke til kommentar
Lol. Fotballspill til WII. Kommer aldri til å funke. De(n) eneste konsollen som det funker med fotballspill på er PS-serien og kanskje Xbox 360

8740659[/snapback]

 

"lol"

 

Mange jeg kjenner mener fortsatt den dag i dag at beste fotballspillet de har spilt er Fifa - Road to WC, til N64. Synes selv også dette er et bra spill, og største problemet er egentlig sticken som blir gammel og "hakkete" når den drar på årene.

 

Både N64, GC, gamle Xbox og Xbox 360 har kontrollere som fungerer helt utmerket til de fleste fotballspill jeg har spilt til nå.

Lenke til kommentar
Peking er unødvendig. Det er nok knapper til at det kan spilles omtrent som strikers (uten items og superskudd selvsagt). De har vel uansett muligheten for å spille med classic controlleren. For meg er strikers eneste fotballspillet jeg har bruk for på en stund.

8740794[/snapback]

 

Vel om peking er unødvendig er det i grunnen unødvendig med Wii. Hele poenget var at man har mer kontroll med wiimote + nunshuck enn på hvilken som helst annen konsoll.

 

Uten kontrollsystemet er Wii en beefa gamecube.

8741758[/snapback]

 

Peking er for spill peking passer inn i. Ingen vits å måtte prøve å presse inn peking i alle mulige spill hvis det gjør spillopplevelsen lavere. De kan jo fortsatt ha med noe ristegreier som mario strikers har. For meg gjør det ingenting om noen spill ikke bruker noen som helst slags wiimotefunksjonalitet, så lenge resten av spillet er bra. Har ikke noen andre konsoller, så da er det enten på wii eller ikke i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Uansett så er PS-konsollene de beste til fotballspill.

Jeg skjønner ikke hvordan de skal få et fotballspill med ordentlige regler til å funke med Wii kontrollen.

8748233[/snapback]

 

Classic controlleren er da ganske lik Playstation sine og burde virke utmerket til fotball.

Lenke til kommentar
Uansett så er PS-konsollene de beste til fotballspill.

Jeg skjønner ikke hvordan de skal få et fotballspill med ordentlige regler til å funke med Wii kontrollen.

8748233[/snapback]

 

Classic controlleren er da ganske lik Playstation sine og burde virke utmerket til fotball.

8750425[/snapback]

 

Classic kontrollen er ikke veldig og den er ganske vond siden den er ganske flat. Og da må du kjøpe den å.

Lenke til kommentar

Tviler på de lager spillet til classic'en. Om de lager en dårligere version av spillet enn det som kommer på xbox og ps3 vil tiden vise.

 

At PS kontrolleren er beste til fotballspill "ever" er vel en smakssak.

 

At vi ikke skjønner hvordan de skal lage fotballspill med ordentlige regler til wiimote og chuck, er ikke så viktig.

Lenke til kommentar
Tviler på de lager spillet til classic'en. Om de lager en dårligere version av spillet enn det som kommer på xbox og ps3 vil tiden vise.

 

At PS kontrolleren er beste til fotballspill "ever" er vel en smakssak.

 

At vi ikke skjønner hvordan de skal lage fotballspill med ordentlige regler til wiimote og chuck, er ikke så viktig.

8754823[/snapback]

 

De kan ha classic som alternativ styremåte for de som ikke skjønner noe av wiimoten. Omtrent som det ryktes at brawl vil ha.

Lenke til kommentar
Uansett så er PS-konsollene de beste til fotballspill.

Jeg skjønner ikke hvordan de skal få et fotballspill med ordentlige regler til å funke med Wii kontrollen.

8748233[/snapback]

 

Vist du i hadde testa Mario Strikers Charged Football så hadde du sett at fotball spill passer utmerket til Wii, er plenty med gode knapper og det føles naturlig :love:

Etter å ha prøvd det vil eg aldri tilbake på ein trang "vanlig" kontroll for å spille fotballspill igjen.

Lenke til kommentar

Lurer på hvordan det blir.. har ikke prøvd strikers, så kan ikke si noe om det..

Men, er jo alltid mulig at de kan bruke Classic konrtolleren som alternativ eller Gamecube kontroll.. Det har de gjort i Dragonball Z.. og, der har man også litt mer "avansert" styring med Wii-mote+nunchuck.. Greit når det kommer utenforstående som man kan spille med, siden de ikke har tid til å sette seg inn i kontrollen.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...