Goliath Skrevet 23. mai 2007 Skrevet 23. mai 2007 http://cmart.design.ru/ Dette er et artistisk prosjekt av folk i Art. Lededev Studio (de bak OLED-tastaturer) Ok, glem usability for et sekund. Denne siden gav meg the creeps. Hva syntes du?
Patrick de Maar Skrevet 23. mai 2007 Skrevet 23. mai 2007 Bare linken gav meg frysninger. .ru. For det andre tok siden ekstremt lang tid å laste. Og stort sett ubrukelig, forvirrende og crap. Bare crap.
eigan Skrevet 23. mai 2007 Skrevet 23. mai 2007 Har du prøvd å redde "tinge"... Trykk på hodeskallet flere ganger, klarte bare en liten stund da... Var en veldig merklig nettside ja..
Grobbie Skrevet 23. mai 2007 Skrevet 23. mai 2007 var anderledes enn de vanlige sidene som florrerer på nettet, så artig liten pust.. men samme som ståle skriver, skjønnte ikke så mye men det avhenger jo veldig mye av hva innholdet er, samt hva som er målgruppen
eigan Skrevet 23. mai 2007 Skrevet 23. mai 2007 Skjønte ikke inneholde, men fant ut at du kunne trykke på hodeskallen til den som går fortest rundt, så levde det største lengre... Meninga med siden skjønte jeg ikke...Hvor står det mer om proskjetet überGoliath, skriver de om det på nettsiden sin?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå