Lucifer89 Skrevet 23. mai 2007 Skrevet 23. mai 2007 hvorfor kan jeg ikke instalere adobe reader i vista? får bare denne skjermen når jeg prøver har mer en nokk plass
pmarius Skrevet 23. mai 2007 Skrevet 23. mai 2007 Jeg har fått hjelp for nøyaktig det samme problemet på forumet her før. Det er visst noe som skjer når man har skrudd av UAC. Løsningen var å lete seg frem til mappen hvor filene blir pakket ut før innstallering. Og så klikke på setup.exe der isteden. Husker ikke helt hvilken mappe de la seg i, men søk etter svarene jeg fikk her på forumet, der står det mer detaljert.
Torbjørn T. Skrevet 23. mai 2007 Skrevet 23. mai 2007 Eg og fleire andre har hatt dette problemet. Det som må gjerast er å køyre installfila i XP2-kompatibilitetsmodus. Høgreklikk på fila --> Eigenskapar, under fana Kompatibilitet. Sjå ogso:http://www.adobe.com/cfusion/knowledgebase...x.cfm?id=333643 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=758678 8541012[/snapback]
Zeph Skrevet 23. mai 2007 Skrevet 23. mai 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori.
wil Skrevet 26. mai 2007 Skrevet 26. mai 2007 Selv hadde jeg aldri noe problemer med å installere Adobe Programvare i Windows Vista. Har selv hatt både Adobe Reader 8.0 Pro og Photoshop CS2, Macromedia Dreamweaver 8.0 uten å ha UAC aktivert. Nå har jeg installert Adobe Photoshop CS3 og Adobe Dreamweaver CS3 uten å ha UAC aktivert og det fungerte fint det også. Adobe Reader 8.0 Pro har jeg heller ikke hatt noe problemer med å installere i Windows Vista. Eneste problemet er at det tar så lang tid å faktisk installere de nye Adobe Programmene.
Johnx Skrevet 27. mai 2007 Skrevet 27. mai 2007 Har lastet ned en pdf fil, men får bare opp halvparten av sidene. Bruker versjon 8.0, hva er feil? Jeg vet det skal være rundt 35 sider.
Lucifer89 Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Skrevet 27. mai 2007 Har lastet ned en pdf fil, men får bare opp halvparten av sidene.Bruker versjon 8.0, hva er feil? Jeg vet det skal være rundt 35 sider. 8713864[/snapback] slett pdf filen og last ned på nytt muligens du fikk en korupt fil eller noe liknende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå