Gå til innhold

Norges deiligste babe?


Lekser

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva slags syk side er deiligst.no?

 

Virker på meg som om øvre aldersgrense er 20 år der. Stemmer dette?

8700346[/snapback]

 

Hva slags side deiligst.no er burde man se etter toppen 5 sekunder. Jeg klikket inn på linken nå, og så at den har forandret seg mye siden sist jeg tittet innom for 2-3 år siden. "Attention Pllzzzzzzzz" ? Hva i helv...? At det sitter folk over 18 der inne og monger seg slår meg som ubegripelig. Tenk at disse menneskene faktisk beveger seg blant oss på gata. Skremmende tanke. Tenk om de plutselig løfter opp skjorta, strammer barnemusklene sine, flekker melketanna og roper "stem på mg! stem på mg! 50pointz plz!" Nei, takke seg til RPP.

Lenke til kommentar
Hva slags syk side er deiligst.no?

 

Virker på meg som om øvre aldersgrense er 20 år der. Stemmer dette?

8700346[/snapback]

 

Det finnes en del slike sider, og alle er like patetisk. Jenter i stor grad som legger ut mer og mer utfordrende bilder for å få poeng. Gutter som bruker penger på å gi 50-100 poeng til jenter, på en måten får de for eksempel hotmailen til jentene.

 

Det er vel egentlig en side for å få bedre selvtillit fordi folk legger standard "omg du er sexy" kommentarer på bildene, greit nok det, men når jentene tigger om å få poeng slik at de kan komme på top10 lista i en dag så blir det bare trist.

Lenke til kommentar
her er jo eit godt eksempel på att det finnest finere damer enn bare dei på tv  :thumbup:

8696064[/snapback]

Ja, Emilie_17 fra Snyggast.se. Emilie har hjulpet mitt "man-to-hand"-relationship ganske bra opp i gjennom tidene. Men Emilie er svensk, gutter, sorry.

8696104[/snapback]

Sry dude hu er nok fra norge... :p

8696594[/snapback]

Er nok norsk ja

8700329[/snapback]

 

Og 18 forresten

Hva slags syk side er deiligst.no?

 

Virker på meg som om øvre aldersgrense er 20 år der. Stemmer dette?

8700346[/snapback]

 

Det finnes en del slike sider, og alle er like patetisk. Jenter i stor grad som legger ut mer og mer utfordrende bilder for å få poeng. Gutter som bruker penger på å gi 50-100 poeng til jenter, på en måten får de for eksempel hotmailen til jentene.

 

Det er vel egentlig en side for å få bedre selvtillit fordi folk legger standard "omg du er sexy" kommentarer på bildene, greit nok det, men når jentene tigger om å få poeng slik at de kan komme på top10 lista i en dag så blir det bare trist.

8708401[/snapback]

Idiotisk er det jo egentlig ja, men det endrer ikke det faktum at det er fine damer der inne! Og jeg har sett en håndfull av damer der som eier damer som Jenny Skavlan o.s.v på beauty ;)

Endret av BadBeer
Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

Wow, Jenny jenta var utrolig søt! Men jeg syns hun som kom som nr 2 i norsk top model er enda penere.

Lene Egeli, besøk froken.no og se på deltagere. Hun er helt nydelig!

 

Men det Tone, Jenny og Lene har til felles er at de er mørke i huden og håret, men de har disse fantastiske blå øyene som lyser opp hele ansikte.

Lenke til kommentar
Joda, men fine damer(jenter er det vel egentlig) er ikke vanskelig å finne bilder av, så hvorfor skal man dra på deiligst for å bla igjennom tusenvis av teasers når man bare kan dra på andre sider og se på bilder som viser litt mer :p

 

Fordi halve spenningen er å ikke vite 100% hva som er under.

Det er som å være på fylla i Thailand, man vet aldri når man sjekker opp en gutt.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...