Gå til innhold

WOW vs Rambo Online

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spiller fortiden aktivt wow men har begynt å vurdere og skifte over til Rambo Online når det kommer i 2008.

Hva mener dere jeg burde? Fortsette på wow eller satse alt på rambo online. EA games skuffer sjelden når di leverer spill.

Og klarer rambo online og leve opp til forventingene blir dette kanon bra!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tråden rensket!

Kan vi prøve å holde postene til emnet? Å poste tull kan dere gjøre andre steder.

Ikke svar på denne posten

Skrevet
det kan hende han mener Conan

8664506[/snapback]

Conan kommer ut 2007, og blir ikke laget av EA, men av FunCom, så om han mener det så bommer han jo på alle punkter.

Skrevet

Må de da hvertfall ikke være like "kjipe" som funcom, hvor INGEN kan være Conan...

I Rambo online, skulle alle fått lov til å være rambo, liten som stor.. :p hehe

Ett fint lite kaos.

Skrevet

Hvordan kan det bli laget et Rambo online? det vil jo være som om alle spiller med udødelighetskode. Hva blir det neste "Chuck Norris Online"?

Fra spøk til alvor. Det hadde ikke vært å forakte å sett et nytt online FPS spill på markede. Det begynner å bli en stund siden noe nytt har kommet på den fronten.

Skrevet

Tilbake til topic.

Jeg for min del har ingen forventninger til "Rambo Online", men jeg synes du skal satse ALT på dette spillet. Hadde vært kult om du ble best i verden på dette spillet.

Egentlig synes jeg du bør begynne å venne deg til Rambo mens du spiller WOW i dag. Dvs. når du springer rundt i guild osv. må du angripe ALT og ALLE. DU kan ta dem. DU er Rambo. Greit å være et hestehode foran når de åpner en ny fiktiv verden. :)

Skrevet

Jeg gleder meg til Rambo Online. Jeg spiller ikke WOW men Rambo Online kommer jeg garantert til å spille. Har begynt å spare penger til spillet allerede.

Skrevet (endret)

Hehe, ja, MÅ jo være en spøk :D

Epic battles med boksere.

Hva slags dungeons blir det da? Gå i butikken og banke møkka utav en raner? -> Loot.

Nei, hørtes for vilt ut .

Edit : Haha, derfor jeg syntes det hørtes for dumt ut til å være sant :blush:

Uansett, Rambo online hørtes bare harry ut :D

Endret av M@R7!N
Skrevet
Hehe, ja, MÅ jo være en spøk :D

Epic battles med boksere.

Hva slags dungeons blir det da? Gå i butikken og banke møkka utav en raner? -> Loot.

Nei, hørtes for vilt ut .

8671423[/snapback]

NÅr ble Rambo en bokser? Mulighens han er det også?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...