Gå til innhold

Trailer: Starcraft 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Tja, har du prøvd på www.starcraft2.com ?

8660817[/snapback]

Noen andre plasser enn der. :p

 

En direkte-link eller stream en plass.

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

I motsetning til de fleste nye spill, så er starcraft et så velkjent spill at folk er interessert i å se filmer om ting som skjer i spillet på kloss hold, ikke bare i fra luften. Jeg husker at i det originale spillet så var det en 2-3 filmer pr rase, og det var virkelig noe å glede seg til. Fett å se 3d-filmer av units du kjente som noen få stygge pixler ingame. Det er litt av det samme her. Men, sjekk youtube hvis dere vil se ingame filmer, er en 4-5 lagt ut som viser kamper mellom forskjellige units. (F.eks en slags flyvende protoss-by som legger det meste øde når den først prøver *drool*)

Endret av tankbug
Lenke til kommentar
Regner med det der var In-Game grafikk for hver gang du bygger en slik infantry? ;-P Hvorfor lager de egentlig slike videoer, når det egentlig ikke har noe med spillet å gjøre? "Se så bra dette spillet er, vi kan lage en film som ser slik ut?" :-P

8665188[/snapback]

 

Kanskje det er for å fortelle historien i enspillerdelen?

 

Blizzard har alltid vært kjent for å lage flotte filmsnutter som en belønning til spillerne når de har kommet seg gjennom en del av spillet. Det har ikke gått nevneverdig ut over spillbarheten,spør du meg. Personlig synes jeg det er kjempefint.

 

Den filmen har da også noe med spillet å gjøre. Den forteller en bakgrunnshistorie og gir et ansikt til de små soldatene. Det gir jo mer personlighet.

Lenke til kommentar
Heldig, eller faktisk kjøpt spillet i motsetning til deg?  ;)  Det koster ikke mye nå om dagen vet du.

 

Sitter å spiller gjennom selv, digger videoene, storyline, stemmene, alt! Hadde litt "lagg" før jeg laget image av cd derimot pga så mange riper i plata.

8677908[/snapback]

Har lett etter det lenge... men finner det ikke på cd :dontgetit:

Alltid hatt lyst til å ha helutgaven =)

Sånn at jeg får med meg historia xD

 

også må vi ikke glemme at jeg skaffa det før noen vista kopiering var galt ;P ikke noe man lærte på barneskolen for 10år siden akurat :p

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar
Heldig, eller faktisk kjøpt spillet i motsetning til deg?  ;)  Det koster ikke mye nå om dagen vet du.

 

Sitter å spiller gjennom selv, digger videoene, storyline, stemmene, alt! Hadde litt "lagg" før jeg laget image av cd derimot pga så mange riper i plata.

8677908[/snapback]

Har lett etter det lenge... men finner det ikke på cd :dontgetit:

Alltid hatt lyst til å ha helutgaven =)

Sånn at jeg får med meg historia xD

 

også må vi ikke glemme at jeg skaffa det før noen vista kopiering var galt ;P ikke noe man lærte på barneskolen for 10år siden akurat :p

8678446[/snapback]

 

http://www.gamezone.no/index.php?main_page...oducts_id=10184

Lenke til kommentar
Heldig, eller faktisk kjøpt spillet i motsetning til deg?  ;)  Det koster ikke mye nå om dagen vet du.

 

Sitter å spiller gjennom selv, digger videoene, storyline, stemmene, alt! Hadde litt "lagg" før jeg laget image av cd derimot pga så mange riper i plata.

8677908[/snapback]

Har lett etter det lenge... men finner det ikke på cd :dontgetit:

Alltid hatt lyst til å ha helutgaven =)

Sånn at jeg får med meg historia xD

 

også må vi ikke glemme at jeg skaffa det før noen vista kopiering var galt ;P ikke noe man lærte på barneskolen for 10år siden akurat :p

8678446[/snapback]

 

http://www.gamezone.no/index.php?main_page...oducts_id=10184

8678469[/snapback]

takk

kjøpt og betalt xD

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...