Gå til innhold

Lov til å filme inne på et utested?


Anbefalte innlegg

Hei, tenkte at jeg skulle mekke en liten dokumentar filmen om uteliv her i Norge til helga, og jeg lurte på om det er noen som vet om det er forbudt å filme der?

 

Tenkte å dra dit mens det var masse mennekser der, finne en random dritings fyr å intervjue han litt.

 

Etter det så tenkte jeg på å intervjue på dørvakta og de ansatte da også videre utover det her så er de konkrete spørsmålene mine altså:

 

Er det lov til å filme inne?

Er det i såfall mulig å skaffe tillatelse på det?

 

PS: Gode tips setter jeg pris på når det kommer til dette og dersom jeg har feilposta detta så beklager er ganske trøtt nå.

Endret av 666=TRIPPLE-SEX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I hvilken forbindelse skal du lage denna reportasjen? Skoleprosjekt?

 

Hvis du har andre valgmuligheter så ville jeg gått for noe annet. Det er veldig vanskelig og intervjue barn,fulle folk og helt til slutt (som regel, når folk er edru) er det vanskelig å få folk til å stille opp, men du vil nok ikke få dette problemet når de er edru.

Lenke til kommentar
I hvilken forbindelse skal du lage denna reportasjen? Skoleprosjekt?

 

Hvis du har andre valgmuligheter så ville jeg gått for noe annet. Det er veldig vanskelig og intervjue barn,fulle folk og helt til slutt (som regel, når folk er edru) er det vanskelig å få folk til å stille opp, men du vil nok ikke få dette problemet når de er edru.

8665521[/snapback]

 

Nei asså det var bare en impulshandling jeg tenkte på og blir den bra så kan den komme godt med til kompis av meg som går på media.

 

Målet er å finne ut hva en gjennomsnittsperson bruker på en kveld på en bar og evt. hvor stor omsetninga er på et populært utested.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...