Gå til innhold

landstreff bygde ungdom, skal du dit?


froZZo

Anbefalte innlegg

Jeg er fra Bærum, bør jeg bli medlem?? :dribble:  :dribble:  :dribble: ??

8687402[/snapback]

 

Ja, jøss! Vassendgutane, mann, Vassendgutane! OMG! Det blir jo driiitfett :D

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
:ermm::no:

8688120[/snapback]

vassendgutane er drittfrakke dom :p

 

Jeg er fra Bærum, bør jeg bli medlem?? :dribble:  :dribble:  :dribble: ??

8687402[/snapback]

 

ja :)

det er vert det

 

det beste er at jeg blir 18år når treffet starter :w00t::fun:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det blir mer action der og.

 

Unn deg litt action på landsstevnet!

I samarbeid med Skibrekk gård i Øvre Eiker tilbyr landsstevnet paintball til reduserte priser på torsdag, fredag og lørdag. På torsdag blir det turnering dersom det stiller nok lag, og på fredag og lørdag er det drop-in. På Skibrekk kan du også prøve rappelering og lerdueskyting. Skibrekk ligger omkring 10 km fra Vestfossen.

Paintball

Søker du etter adrenalin og en actionfylt opplevelse? Da er paintball et veldig bra alternativ. Du får testet deg selv fysisk og psykisk, og det er god trening!

 

På Skibrekk er det to baner. Den ene er en skogbane på ca. 5 000 kvm som ligner på et militært treningsfelt med sandbarikader, bunkere, hytte, kamuflasjenett, militærbil og lignende. Dette er en bane som har fått veldig god kritikk, og den er flott å spille på. Den andre banen er en “junkyard” som består av to bilvrak, to sniper-tårn, ei campingvogn, dekkbarikader og løpebroer m.m. Dette er en annerledes bane som er verdt å oppleve.

 

Torsdag 19. juli kl. 12.00 blir det turnering. Her er vi avhengige av at minst ti 5-mannslag melder seg på. Turneringa koster kr. 300,- pr. person (kr. 1 500,- pr. lag), og da er gevær, markør, maske og 500 kuler inkludert for hver deltaker. 500 ekstra kuler koster kr. 100,-. Turneringa er antatt å vare 4-6 timer, og det blir premiering på den ordinære premieutdelinga i miljøtorget. Fylkes- og lokallag oppfordres til å sponse deltakeravgiften!

 

For at turneringa skal kunne planlegges, er det bindende påmelding innen fredag 6. juli. Påmeldinga skjer til Kristian Hunskaar, enten på e-post [email protected] e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser, du må slå på Javascript for å kunne se den. eller på tlf. 957 59 857. Deltakeravgiften må betales senest mandag 9. juli til kontonr. 2220.16.60614.

 

Fredag 20. juli og lørdag 21. juli er det drop-in mellom kl. 12.00 og kl. 17.00. Her må man være minimum åtte personer (to firemannslag). Et spill varer ca. 2 timer og prisen, kr. 350,- pr. person, inkluderer gevær, maske og 500 kuler. Man kan leie kamuflasjedress for kr. 50,- i tillegg. Avtale om klokkeslett gjøres med Ola Kvale, tlf. 928 32 333 senest samme formiddag.

 

Rapellering

På Skibrekk er det en 25 meter høy fjellvegg som kalles “veslehelvete” der flere kan prøve seg samtidig. Ønsker du å se hvor mye du egentlig tør, hvor mye du stoler på deg selv og andre, er dette midt i blinken.

 

For enda mer ekstreme omgivelser og utfordringer, finnes det et fossefall der de aller tøffeste kan prøve seg. Der kan man rappellere ned ved siden av, eller midt i fossen. Man blir våt, og det lønner seg å ta med ekstra skift og et håndkle!

 

Skibrekk har alt som trengs av utstyr og flinke instruktører som guider deg til en trygg ekstremsport opplevelse. Adrenalinet som pumper og spenning underveis gjør rapellering til en øvelse som gir en veldig god følelse av mestring!

 

En to timers tur ned fjellvegg eller fossefall koster kr. 250,- pr. pers med alt utstyr inkludert. Avtale om klokkeslett gjøres med Ola Kvale, tlf. 928 32 333 senest samme formiddag.

 

Lerdueskyting

Lerdueskyting passer for deg som ønsker en utfordring. Uansett om du aldri har tatt i et gevær eller om du har skutt litt før, er dette noe du burde prøve. I lerdueskyting blir en lerdue skutt ut fra en lerduekaster. Denne skal skytteren prøve å skyte ned.

 

Hver deltager får 15 lerduer og 15 haglepatroner i hver runde. Instruktørene på Skibrekk prioriterer deltakernes helse og sikkerhet, samtidig som de sørger for at dette blir en opplevelse man husker. Vil du teste hvor rask og treffsikker du er, er dette aktiviteten for deg!

 

En 20-skudds serie koster kr. 150,- pr. pers, og ekstra serie koster kr. 100,-. Avtale om klokkeslett gjøres med Ola Kvale, tlf. 928 32 333 senest samme formiddag.

 

Se også skibrekk.com.

 

kilder:landsstevne

 

Bærumblære kaller vi bærumsfolk her. Måten de kler seg på og ser ut (mange av de) er helt forferdelig

 

Like this one

8693079[/snapback]

 

kan hende noen av dom er vettuge da :!:

Lenke til kommentar

jeg skal på dette her jeg nå:

Tema BU-fest

Lørdag 26.mai er det klart for TEMA BU-FEST!

 

Det er Romedal og Vang som kjører på men en aldri så liten fest!

Vi lader opp med en TEMAFEST før sommeren

 

Dato: lørdag 26.mai

Tid: Dørene åpner kl 20.00 og holder åpne til 02.00

Sted: Fart bana

Pris: Medlem: 100 kr

Ikke medlem: 150 kr

Tema: KOM SOM DU GÅR PÅ JOBB!

Ta på deg det du pleier å ha på deg når du er på jobb. Har du ingen jobb? Ta på deg det du kunne tenke deg å jobbe med!

 

!!LIVE MUSIKK!!!

 

Vang og Romedal BU ønsker alle hjertelig velkommen til Tema BU- fest :)

 

Hilsen fra

Vang og Romedal

 

 

jeg går på skole som elektromekanikker så verksted bokse og verne sko er et møst.

Lenke til kommentar
Bærumblære kaller vi bærumsfolk her. Måten de kler seg på og ser ut (mange av de) er helt forferdelig

 

Like this one

8693079[/snapback]

Hva var galt med han? :dontgetit: Og hva var som skrek "blærum!" i hodet ditt da du så han?

 

 

Folk er så dumme i hodet og driver med så mye generalisering, sier mer om dem!

 

På skolen min er det nesten ikke en eneste person med bånd eller ring i øret, kanskje ikke en eneste en. Men er jo litt værre på andre skoler, men er ikke så veldig mange der heller.

 

Synes folk skal slutte med generalisering, alle er ikke like bare fordi vi kommer fra Bærum.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...