Rikko Skrevet 19. mai 2007 Skrevet 19. mai 2007 I går fant den ikke cd-romet på pc'en. Min det har funket før... hva er feil??
Demantios Skrevet 19. mai 2007 Skrevet 19. mai 2007 Får du åpnet den? Hvis du gjør det så er det mellom tilkobling til dataen, hvis ikke får den ikke strøm Sjekk om alle kabler sitter, evnt. prøv med noen andre kabler og porter
Rikko Skrevet 19. mai 2007 Forfatter Skrevet 19. mai 2007 Får du åpnet den? Hvis du gjør det så er det mellom tilkobling til dataen, hvis ikke får den ikke strøm Sjekk om alle kabler sitter, evnt. prøv med noen andre kabler og porter 8651570[/snapback] jeg finner den ikke inne på "min datamaskin"
Rikko Skrevet 19. mai 2007 Forfatter Skrevet 19. mai 2007 når jeg går inn på enhetsbehandling og trykker på egenskaper på cd-rom/dvd-rom stasjoner kommer dette fram: Kan ikke laste inn enhetsdriveren for denne maskinvaren. Driveren kan være skadet, eller den mangler. (Kode 39) Klikk Søk etter løsninger for å sende data om denne enheten til Microsoft og finne ut om en løsning finnes.
Demantios Skrevet 19. mai 2007 Skrevet 19. mai 2007 Prøv først å gå på "rollback driver" (rull tilbake driver). Hjelper ikke det bør du avinstallere, laste ned nye drivere og installere dem Du finner dem sannsyneligvis på sidene til produsenten
Rieju-Mrx Skrevet 20. mai 2007 Skrevet 20. mai 2007 Det der har skjedd meg hundre ganger. Jeg avinstalerte den, og i enhetsbehandling må jeg tryke på endring i maskinvare eller no, så dukker den opp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå