Gå til innhold

Jenta som ble kidnappet, maddie.


asad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Foreldrene kan hvertfall ikke klandres. Alle ville gjort akkurat det samme i en sånn situasjon, og når de har penger til det så er det klart de bruker media for alt det er verdt.

Er det noen man skal skylde på for at denne saken har blitt altfor stor i media i forhold til andre lignende saker, så er det de som lager den. Journalister. De har fått en enorm sak som selger, og kommer nok ikke til å legge den fra seg med det første.

Lenke til kommentar
Foreldrene kan hvertfall ikke klandres. Alle ville gjort akkurat det samme i en sånn situasjon, og når de har penger til det så er det klart de bruker media for alt det er verdt.

Er det noen man skal skylde på for at denne saken har blitt altfor stor i media i forhold til andre lignende saker, så er det de som lager den. Journalister. De har fått en enorm sak som selger, og kommer nok ikke til å legge den fra seg med det første.

8719859[/snapback]

 

Sant det. Er kun media som kan "klandres" her.

Nå skal de faktisk møte selveste paven. Ganske utrolig. Vet ikke helt hvorfor men jeg blir litt småforbanna inni meg av hele denne saken.

 

Edit: Muligens fordi de er noen rike jævler, og takket være det får uendelig mye hjelp/oppmerksomet i motsetning til alle fattige det skjer med. Ikke at det er noe galt å ha penger, er vel heller reaksjonen fra omverdenen som er saken her :S

 

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=185266

Endret av asad
Lenke til kommentar
Like sikkert som at tabloidene gasser seg på en slik sak, kommer hylekoret av kritikere som må diskutere i det uendelige hvorfor tabloidene gasser seg på en slik sak. Denne tråden er på side 3.... Verden går videre.

8739754[/snapback]

 

Så sant , så sant :!:

Lenke til kommentar
Like sikkert som at tabloidene gasser seg på en slik sak, kommer hylekoret av kritikere som må diskutere i det uendelige hvorfor tabloidene gasser seg på en slik sak. Denne tråden er på side 3.... Verden går videre.

8739754[/snapback]

 

Og like sikkert er det at en eller annen gluping kommer og klager på klagerne. Og så videre.

Lenke til kommentar

Det er trist at hu er kidnappet men, foreldrene har stor skyld i det selv.

Hvem lar barnet være igjen på hotellrommet, men dem er på bar eller hva faen dem var på.?!

Vg blåser saken til himmels, det er jo flere barn som blir kidnappet og funnet død i verden enn bare hun.

Jeg tror nok at hun er død...

Endret av Raste
Lenke til kommentar
Synd at kidnapperen ikke har kontaktet forldrene for å få løsepenger, kunne tjent mye penger her han kidnapperen, fordi foreldrene tror jeg har en del penger :)

8747694[/snapback]

Etter det jeg har lest så har de ikke så mye.

 

JEg er litt lei av denne saken. Det finnes mange andre som er borte. Det er grenser hvor mye folk vil ha av samme sak. Detaljer og gjentagelser.

Lenke til kommentar

Saken er på forsiden av Vårt Land papirutgaven. Forsiden viser bilder av 28 små barn i omtrent samme alder med overskriften "SAVNET". Brødtekst: Madeleinge McCann er bare ett av millioner av barn som er savnet verden over.

 

320 barn er etterlyst av interpool på verdensbasis. Dette er bare en brøkdel av alle som blir bortført. Millioner av barn forsvinner hvert år ifølge Kjersti Fløgstad, generalsekretær i UNICEF Norge.

 

Jeg må si det er virkelig trist med alle foreldrene som mister barna sine hvert år! Det er helt fryktelig å tenke på! Og jeg lurer på hva som har skjedd med alle disse barna ...

 

Dersom alt dette oppstyret skulle føre til at en finner Madeleine, er det jo topp!, men det er urettferdig for alle andre som også har mistet barna sine og ikke blir nevnt en plass.

 

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
Det er trist at hu er kidnappet men,  foreldrene har stor skyld i det selv.

Hvem lar barnet være igjen på hotellrommet, men dem er på bar eller hva faen dem var på.?!

Vg blåser saken til himmels, det er jo flere barn som blir kidnappet og funnet død i verden enn bare hun.

Jeg tror nok at hun er død...

8746942[/snapback]

 

Veldig mange andre foreldre verden over?

 

Morra hadde jo til og med gått opp ganske ofte for å se hvordan de hadde det. Var jo dette kidnapperen utnyttet seg av :/

Lenke til kommentar
Det er trist at hu er kidnappet men,  foreldrene har stor skyld i det selv.

Hvem lar barnet være igjen på hotellrommet, men dem er på bar eller hva faen dem var på.?!

Vg blåser saken til himmels, det er jo flere barn som blir kidnappet og funnet død i verden enn bare hun.

Jeg tror nok at hun er død...

8746942[/snapback]

 

Veldig mange andre foreldre verden over?

 

Morra hadde jo til og med gått opp ganske ofte for å se hvordan de hadde det. Var jo dette kidnapperen utnyttet seg av :/

8756598[/snapback]

Jeg hadde aldri latt barnet min være på hotellrommet mens jeg hadde vært ute og spist på ferie.

Saken har fått for mye oppmerksomhet, det er jo flere tusen/millioner av barn som blir kidnappet og ikke for oppmerksomhet.

Foreldrene kan takke litt seg selv.

Lenke til kommentar
Hvem så etterlysningen nå nettopp foran FA-Cup-finalens 2. omgang?

 

Media blåser denne saken opp ekstremt, men foreldrene vil jo ha ungen sin tilbake.

8647552[/snapback]

Forståelig at de vil ha ungen tilbake..

 

Men det er bare rart at dette har vært så mye i media, siden dette skjer hver dag.

 

Sikkert en bortskjemt enebarn den jenta.

8647569[/snapback]

 

Hun hadde tvilling søsken... du burde skaffe deg mer informasjon om saken før du dømmer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...