Gå til innhold

modus ikke støttet


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har akkurat kjøpt meg 32" TV (Samsung S71b) og tenkte jeg skulle kjøre opp, og se hvordan det blir å spille CS på den, men i det jeg går inn i cs så får jeg svart skjerm, og så kommer det opp en melding fra tv`en om at "modus ikke støttet".

 

Dette kommer opp uavhengig om jeg har satt tv`en i "spillmodus" eller ikke først.

 

Hadde blitt glad om noen kunne gjort meg litt klokere her :)

 

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
prøvd og slå av og på TV'en?

 

max oppløsning på min 32" er vel 1350*7xx

 

men min funker best med 1024*768*32 @ 85hz

8646072[/snapback]

 

Dette fungerete ikke.. Jeg har nå forsøkt 1366 x 768, og 1024 x 768 på 60 hz, men ingen av dem fungerer. 1280 x 720 og 1088 x 612 vil den ikke skifte til i windows engang, men samme feilmelding kommer opp.

 

Nå begynner jeg virkelig å lure her..

Lenke til kommentar
Hvordan kobler du TVen til?

 

HDMI/DVI/VGA/S-VIDEO osv

 

1360X768 60Hz kjører jeg ihvertfall HTPCen her på LCD TV uten problemer koblet med VGA.

8646336[/snapback]

 

Jeg har en stasjonær som jeg har koblet til tv`en med vga-kabel og med en vanlig lyd-kabel. Får både lyd og bilde, men går altså svart når jeg går inn i spillet.

Lenke til kommentar
Har lest tidligere at Samsung er "verstingen" (dårlig) når det gjelder oppløsninger koblet til PC.

 

Hvilke oppløsninger kan du velge i CS? (OBS, om du skifter oppløsning på PCen så skifter det ikke automatisk i CS også).

8646412[/snapback]

 

aha.. Så du mener at det kanskje kan gå å skifte oppløsning i cs først for deretter å gå inn i spillet? hmm.. er det noen muligheter å stille om på dette før jeg går inn i spillet?

Lenke til kommentar

Tror du skal kunne gjøre det ja, fant dette på nettet:

 

1. Open Steam

2. Go to the "My Games" tab

3. Right-click the game which needs to be reconfigured

4. Select "Properties" from the menu

5. Click the "Set launch options..." button

6. Add -autoconfig at the end of the line, be sure to include a space before the "-" and anything before it.

 

Enklere måte:

LINK

Endret av nahojdat
Lenke til kommentar
Tror du skal kunne gjøre det ja, fant dette på nettet:

 

1. Open Steam

2. Go to the "My Games" tab

3. Right-click the game which needs to be reconfigured

4. Select "Properties" from the menu

5. Click the "Set launch options..." button

6. Add -autoconfig at the end of the line, be sure to include a space before the "-" and anything before it.

 

Enklere måte:

LINK

8646643[/snapback]

 

Takk for tipset, men desverre fungerte det ikke. ingen ting forandret seg. Kanskje det er noe feil med tv`en min...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...