Gå til innhold

W32/SillyFD-AE vanskelig å bli kvitt


Anbefalte innlegg

Har fått viruset W32/SillyFD-AE fra et eller annet sted. Gikk greit nok å fjerne fra div plasser(det kopierer seg til recycled\ctfmon.exe), nod32 takler dette fint..problemet er at jeg har en usb-disk med fingeravtrykksleser. Denne fungerer ved at det først aktiveres en liten read only partisjon og en virtuell cdrom-drive med autorun(som kjører filen som ligger på read-only partisjonen). Problemet er her da at ctfmon.exe på read-only partisjonen er infisert, og jeg kan jo ikke slette filen siden den er read only heller. Siden filen kom seg in der in the first place så må det vel være mulig å slette den? Har prøvd med Ubuntu, og der får jeg opp samme meldingen om at jeg ikke kan slette ting på en read only disk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Siden filen kom seg in der in the first place så må det vel være mulig å slette den?

Siden du neppe er alene om å ha dette problemet med en slik, så skulle en tro at produsenten har en løsning på den saken - har du sjekka? Lemp inn modellnummeret her så andre kan hjelpe deg å søke :)

Endret av Zink
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...