Gå til innhold

Claymore Anime - spoileradvarsel!


Anbefalte innlegg

CLAYMORE

 

14581754b5328f.jpg

 

Ey, har nettopp sett ferdig episode 7 av Claymore og syntes den absolutt fortjener sin egen tråd.

Kort sakt handler serien om heite kvinner med sverd som dreper monster. Animasjonen er veldig bra, minner litt om Berserk og Blood+. Du blir fort hekta på serien etter de første episodene. Dette er en anime med masse action og blod. Anbefales! :thumbup:

 

Mer info:

animenfo.com

 

animenewsnetwork

Endret av eierdegics
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hmm... Merkelige tråder, disse anbefalingstrådene. De gjør meg alltid så hekta på nevnte serier. Du gidder ikke poste noen screens fra de siste episodene da? Bare så jeg kan se hvordan tegnekvaliteten er?

8643607[/snapback]

 

Har ingen screens atm, men sjekk ut på youtube. Noen folk har uploada noen episoder. Men anbefaler helst å laste ned episodene for best kvalitet:P

 

link

Lenke til kommentar
Hmm... Merkelige tråder, disse anbefalingstrådene. De gjør meg alltid så hekta på nevnte serier. Du gidder ikke poste noen screens fra de siste episodene da? Bare så jeg kan se hvordan tegnekvaliteten er?

8643607[/snapback]

 

Har ingen screens atm, men sjekk ut på youtube. Noen folk har uploada noen episoder. Men anbefaler helst å laste ned episodene for best kvalitet:P

 

link

8643845[/snapback]

 

youtube er da ikke rettplass for og sjekke kvaliteten da , crappy bilde der uasett liksom

Lenke til kommentar

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

 

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

 

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kan godt hende, men jeg foretrekker mer interressant dialog enn som så. De kan ihvertfall booste animasjonen i disse partiene så jeg har noe å se på. Det er fullt mulig å lage storypartier uten at de blir uendelig kjedelige. Utallige eksempler på nettopp det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...