Gå til innhold

Claymore Anime - spoileradvarsel!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes serien har tapt seg litt i det siste jeg. Til aa begynne med var det faa klisjeer, mens naa virker det som om Claymore utvikler seg til en anime i samme gate som Bleah/Naruto. Kampene blir dratt ut i flere episoder, rollefigurene kommer over en eller ny form for powerups... Haaper i det minste serien slutter like bra som den begynte.

Lenke til kommentar

Synes serien er superb jeg. Nesten rørt til tårer på slutten over tegnekvaliteten ^^

 

Men det er sant det at serien begynner å bli mer "må bli enda sterkere"-aktig. Vi får bare leve med det. Serien er jo uansett over snart, og må rundes av på en bra måte. Skulle tro det begynner fra i morgen, siden kampen er over..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Så var Claymore anime ferdig. Så kjipt :/

Men en OK slutt, hadde egentlig ikke forventet mer. Episoden hadde lite action, men klarte å nå dype følelser og summere opp til en verdig avsluttning. Har dog aldri sett en så åpen slutt på en serie før. Føles så ekstremt ut som at de vil etter en lang pause begynne på sesong 2, fortsettelsen liksom. Jaja, vi får vente og se, og håpe på det beste :)

Lenke til kommentar
mangaen er ikke ferdig så vidt jeg vet, (...)

9595228[/snapback]

Neida, men det er heller ikke snakk om mange kapitler, og det er usannsynlig det vil forandre seg betraktelig, da mangaen utgis svært, svært sjeldent (ofte med flere måneders intervall).

 

Mangaen er imidlertid temmelig irrelevant, da animien divergerte fra den i episode 20 (med helt forskjellige utfall i episode 25 og 26). Dermed tar de neppe utgangspunkt i mangaen, gitt en ny sesong bestilles.

 

så er vel vente å se ^^

9595228[/snapback]

Ja, vi må nok smøre oss med litt tålmodighet og se hva som skjer. Endret av aadnk
Lenke til kommentar

Ja. Da har jeg også sett episode 26. Grei episode forsåvidt. Men det kunne nok vært bedre. Er jeg den eneste som synes det ble litt mye av det samme etterhvert?

 

Jeg mener, hver gang noen roper Dø! til Clare klikker hun helt og nesten dreper dem/dreper dem :shrug:

Serien ble bare mer forutsigbar... Hvertfall sånn jeg føler det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Er vel bare å bla litt frem og tilbake :hmm:

 

Er forresten lett å lese det på onemanga.com :)

edit: Eller, dobbel-sidene suger der da. vet ikke om det er så mange av de i Claymore

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...