Gå til innhold

Er Pre tbc legendarys vendor trash nå?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1. Artifact er gull-items, ikke røde.

2. Jo, Blizzard har bekreftet at det kommer artifact items, og disse skal da være så sjeldne at det ikke er alle servere som får se den.

8644350[/snapback]

Kilde takk? Nei det kommer nok ikke artifacts...

Skrevet
1. Artifact er gull-items, ikke røde.

2. Jo, Blizzard har bekreftet at det kommer artifact items, og disse skal da være så sjeldne at det ikke er alle servere som får se den.

8644350[/snapback]

Hahahaha, dummeste jeg har hørt på lenge.

Skrevet

Jeg vet de finnes på privat-server, men det betyr ikke at de noengang kommer alikevel.. Når Legendary's er så skjeldene som de er så vil neppe Artifacts komme noen gang.

Gjest Slettet+987123897
Skrevet
har dere forresten prøvd å vendore sulfuras? har hørt at det ikke går an jeg...

8647591[/snapback]

Gikk gjennom bank slottene mine i går, og endte med å selge una mange epics og blues fra tiden før burning crusade. En item jeg ikke helt fikk meg til å selge var Sulfuras. Virket litt søkt å selge en orange, selv om den er ubrukelig nå.

Men så begynte jeg å tenke, er orange pre tbc ting ubrukelige til evig tid?

Noen som har hørt eller lest om blizzard har tenkt å bruke dem til noe kreativt.

(en quest hvor f.eks Sulfuras var en item du kunne løse inn for å få byttet ut med et eller annet)

Kommer vel ikke til å skje, det er bare bling bling faktor, eller 16g hos vendor

Skrevet

Jeg tror vi vil komme til å se flere legendary items i ulike former, drop/quest.

Artifact kommer vi nok også til å se, men ikke før neste expansion.

Skrevet (endret)

Nerf Legendaries, imo.

Raidet to chars til Exalted med Hydraxian og alt guildet så var den ene delen til Thunderfury.

Andre igjen får bøttevis med drops, noen omtrent før de har droppa Ragnar.

:)

Endret av kristteo
Skrevet
Reconstructed Ashbringer går nok ikke live på en stund.

8641740[/snapback]

maulgar.jpg

:hmm:

8647918[/snapback]

Det ser du er fake, Bakgrunnen på bildet er jo helt på bærtur. Er bare 3 legendery weps i wow, Ateish, Tunderfurry og Sulfaras.

Skrevet

Hvorfor skal alle slenge ut idiotiske kommentarer uten å ane hva de prater om? :!:

Den vi ser på bildet har vært i gamefiles en god stund allerede.. Samme med Martin Thunder og Twin Blades of Azzinoth som har vært der siden beta.. Men disse vil aldri bli implementert i spillet som tilgjengelige player-våpen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...