Gå til innhold

"Gi bort en DVD-film"-tråden, les første post!


Ceaucescu

Anbefalte innlegg

Andre trekningen på kort tid hvor jeg har alle filmene som blir loddet ut. Muligens et tegn på at jeg begynner å få for mange filmer. :hmm::p

 

Heller et tegn på at andre brukere vil bli kvitt de filmene du har.

 

Eller at de filmene er så gode at andre brukere har så mange av de fordi de har fått de i gaver. :)

Endret av Movieheart
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eller at man har kjøpt en del filmer opp gjennom tiden, og så hoppet på play.com tilbudet på hitchcock boksen.

 

Er nok heller det. Hadde vel faktisk 10-11 stykker tror jeg. Men det var billigere å kjøpe hele boksen enn de siste filmene, samt at 3-4 hadde svensk cover. Kult å ha boksen også :) Dessuten er det fortsatt flere som vil ha dem her inne :)

Lenke til kommentar

;)

 

Påmeldte:

 

1. athorb

2. Sagberg

3. Svinks

4. Bob_3

5. CharltonHeston89

6. Wikipedersen

7. modin

8. Hr. Jensen

9. nirvana1

10. GoreGalore

 

Vinneren kåres ved hjelp av www.random.org

 

Og vinneren er...

 

 

 

 

8 = Hr. Jensen

 

 

 

Filmønske samt navnt og adresse sendes som pm ;)

Lenke til kommentar

Wehey! Jeg hadde faktisk tenkt å skrive en post som sa "I tilfelle jeg vinner, så kommer jeg ikke til å kunne svare før nærmere midnatt, da jeg skal reise i dag", men jeg gadd ikke å skrive det, ettersom jeg trodde jeg ikke ville vinne. :p

 

Anywayzzzz, jeg håper jeg har litt for enhver smak her:

 

Arlington Road

Norsk utgave, norsk tekst.

 

28 Days Later

Engelsk utgave, engelsk tekst.

 

Erik The Viking

Engelsk utgave, ingen tekst.

 

300 (2-disc)

Norsk utgave, norsk tekst.

 

Ace Ventura: Pet Detective

Norsk utgave, norsk tekst.

 

Alle filmene er åpnet og brukt, men brukt pent. Jeg har gått over alle diskene, og finner ingen riper. Ingen har avspillingsproblemer.

 

... Om interessen er laber, skal jeg klare å grave frem noen ekstra filmer i løpet av morgendagen. :)

 

 

Edit: Oj i helvete så mange ekstra filmer jeg har da. Javel, javel. Da slenger jeg ut enda noen flere allerede nå:

 

Saving Private Ryan (2-disc)

Engelsk utgave, norsk tekst.

 

The Big Lebowski (SE)

Engelsk utgave, engelsk tekst.

 

Eternal Sunshine of the Spotless Mind

Norsk utgave, norsk tekst.

 

Kjører trekning rundt midnatt, altså om litt under ett døgn fra nå av. Vel, tentativt.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Jeg er med, og alle andre kan igrunn holde seg unna.

 

Endra: Faen, ble jeg nummer en nå? Det må jeg ta til etterretning. Føler at tallet en stiller dårligere i forhold til andre tall i randomgeneratorer. Og siden jeg er så synsk så kan jeg allerede gratulere joaesp med seieren.

Endret av Insty
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...