Gå til innhold

"Gi bort en DVD-film"-tråden, les første post!


Ceaucescu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trekningen står mellom:

  1. Egilanso
  2. Magnusbe
  3. Ostehøvel
  4. Olum
  5. Wolowitz
  6. Spetwols
  7. Indahla
  8. Mojo Pin
  9. Torg3r
  10. LyleScott
  11. Infenso
  12. Alinoe
  13. TomHel
  14. Ari Gold
  15. Dragen
  16. Rural_Juror
  17. Mikkel
  18. JohnAmund
  19. Cryflopp
  20. Nirvana1
  21. Wikipedersen
  22. LueDotten

Og vinneren er....

 

13. TomHel

Gratulerer! :fun:

Send ønske og adresse i PM så sender jeg den idag!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Folk må også få lov til å ta seg fri fra forumet i noen timer. Selv stemmer jeg for en uoffesiel regel på 6-12timer for å legge ut nye filmer for trekning.

Lenke til kommentar

Dessuten, for å prøve å la alle få en sjanse til å vinne, kanskje vi kunne innført noe sånn som at forrige vinner, etter han har loddet ut sin film, ikke kan delta i neste trekning? Da får alle taperne (taper i konkurransen, ikke vri om på ordet ;) ) større sjanse for å vinne. Eh?

 

For de som ikke skjønte hva jeg mener (grunnet dårlig formulering eller what-not), her er et eksempel:

 

Runde X: Jeg blir trukket og vinner en film.

Runde Y: Jeg legger ut filmer, og trekker en ny vinner. Ola vinner.

Runde Z: Ola legger ut filmer, trekker meg, og jeg vinner en ny film. Og Spetwols begynner å bli lilla i trynet. :wee:

 

Jeg har sett dette skje flere ganger her. Kanskje fint med en liten "cooldown" for vinnerne? Bare et lite tiltak for å få litt flere vinnere. :)

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Med en potensiell dødtid på 48 timer, så tror jeg tråden vil stanse helt opp. Hvorfor skal man ha så mye dødtid da? Hver trekning MÅ da ikke inkludere alle forumbrukerne. Hver trekning MÅ ikke være MASSIV. Det burda da være mulig for de som velger å sitte på forumet ofte, å delta i noen trekninger som andre folk ikke blir med på? Jeg har i allefall ingen ting mot en trekning som går meg hus forbi.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...