Gå til innhold

Er det vits å kjøpe iPod nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Antar, ettersom trådstarter verken nevner "nano" eller "shuffle" i sin post at han tenker på iPod, ikke "iPod Nano" eller "iPod Shuffle" :p

 

Hvis du kan vente, gjør det. Det vil uansett komme flashbaserte spillere med større minne etterhvert som tida går og jeg tror at dette er fremtiden.

 

Samtidig så er det vel en stund siden Apple fornyet iPod, så den står vel for tur om de ikke skal integrere alt i iPhone (noe jeg håper de unnår).

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Antar, ettersom trådstarter verken nevner "nano" eller "shuffle" i sin post at han tenker på iPod, ikke "iPod Nano" eller "iPod Shuffle" :p

 

Hvis du kan vente, gjør det. Det vil uansett komme flashbaserte spillere med større minne etterhvert som tida går og jeg tror at dette er fremtiden.

 

Samtidig så er det vel en stund siden Apple fornyet iPod, så den står vel for tur om de ikke skal integrere alt i iPhone (noe jeg håper de unnår).

8614041[/snapback]

altså tenker han på orginale ipod, siden han ikke spesifiserer med ipod video, ipod andre generasjon etc :p

Lenke til kommentar

Ja, jeg mener en original iPod. Om jeg skal kjøpe, skal jeg ha en i versjon 80gB. Ikke shuffle, ikke nano!

Spørsmålet er om det heller er lurt å vente noen måneder, i tillfelle det kommer nye, bedre ting? Og kanskje også da priskutt på noen modeller?

Eller? :)

Lenke til kommentar
ipod blir neppe noen god spiller om du så venter til 2080, så skal du først ha ipod så kan du kjøpe hva du vil ;)

8619215[/snapback]

 

:tease: Største grunnen jeg hadde for å kjøpe iPod i starten, var at den hadde støtte for Last.fm (Eller man kan laste ned programvare som gir den støtte).

Innspill?

 

Så hvilken spiller ville du anbefalt? Creative Zen eller?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
ipod blir neppe noen god spiller om du så venter til 2080, så skal du først ha ipod så kan du kjøpe hva du vil ;)

8619215[/snapback]

 

:tease: Største grunnen jeg hadde for å kjøpe iPod i starten, var at den hadde støtte for Last.fm (Eller man kan laste ned programvare som gir den støtte).

Innspill?

 

Så hvilken spiller ville du anbefalt? Creative Zen eller?

8619264[/snapback]

Har ikke satt meg inni last.fm så vet ikke hvem som har støtte for det, så her melder jeg pass :D Kan jo faktisk hende ipod faktisk er best for deg, slev om det i 98% av tilfelle finnes bedre alternativer

Lenke til kommentar
ipod blir neppe noen god spiller om du så venter til 2080, så skal du først ha ipod så kan du kjøpe hva du vil ;)

8619215[/snapback]

 

:tease: Største grunnen jeg hadde for å kjøpe iPod i starten, var at den hadde støtte for Last.fm (Eller man kan laste ned programvare som gir den støtte).

Innspill?

 

Så hvilken spiller ville du anbefalt? Creative Zen eller?

8619264[/snapback]

Har ikke satt meg inni last.fm så vet ikke hvem som har støtte for det, så her melder jeg pass :D Kan jo faktisk hende ipod faktisk er best for deg, slev om det i 98% av tilfelle finnes bedre alternativer

8620198[/snapback]

 

Fortell meg hva du ville kjøpt (og kanskje allerede har?), da vel :)

Lenke til kommentar
iPod har støtte for Last.fm

 

Jeg tror, om du har mulighet, at det vil være lurt å vente på ny iPod.

Om du sjekker ut Mac buyer's guide ser du den forventes å bli oppdatert i nærmeste fremtid, og jeg tror de nye oppdateringene vil bli ganske "revolusjonerende". At den blir som iPhone's iPod, touch widescreen med coverflow og muligens trådløs sync med datamaskinen din.

8638314[/snapback]

 

Hadde jeg visst om den siden litt før, sååå.... :hrm:

30gB svart iPod på vei til meg i posten. 1950,- med frakt ca., er vel fornøyd med det, jeg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...