Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hahahah, wtf?!?

- Faan, det er poser eller et eller annet inni, for å, for å være forsiktig med stoffet

- Det er jo mange nåler, forskjellig, rundt om i skjorten, for å holde ting på plass.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han la ut en kommentarvideo til et spill i en annen tråd på dette forumet. Synes den var latterlig, så gikk inn på YouTube-profilen hans. Mye godsaker. Han virker seriøs også..

han virker ikke seriøs en plass

• Liker 3
Skrevet

Han la ut en kommentarvideo til et spill i en annen tråd på dette forumet. Synes den var latterlig, så gikk inn på YouTube-profilen hans. Mye godsaker. Han virker seriøs også..

han virker ikke seriøs en plass

Jo? Se på de andre videoene hans...

Skrevet

Jeg så en voksen kar med samme sveis som Justin Bieber i dag. Han synes sikkert at han så flott ut selv, men jeg forbinder ikke denne sveisen med noe annet enn Bieber.

Justin-Bieber%252525252B%281%29.jpg

Emo dad?

OuS8E.jpg

Skrevet (endret)

Jeg liker ikke å se literatur stil

Hvis du først skal trolle kan du jo i det minste gjøre et skikkelig forsøk.

Endret av -drugiS-
  • Liker 5
Skrevet (endret)

Dette er Italy exlusive people! :!:

*Video*

Hva skal man si? Kan du ikke lage noe bra, så lag heller noe som er så dårlig at det blir litt underholdende...

Endret av SLIguy
Skrevet

Jeg kan umulig tro at han er seriøs.

Uansett, litt morsomt at slipsene han viste fram ikke er italienske i det hele tatt. Designed in Italy =/= made in Italy.

Jeg kan umulig tro at han er seriøs.

Uansett, litt morsomt at slipsene han viste fram ikke er italienske i det hele tatt. Designed in Italy =/= made in Italy.

Skrevet

Strykefrie skjorter også, gitt! En real gent, denne karen.

Uansett hvor seriøs eller useriøs han er, har han en fantastisk ekkel stil jeg uansett ikke liker.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...