Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Langt ifra alle jenter som liker sånne menn.

Jeg en rocketynn jævel med heroincomplexion, og jeg har stort sett ikke problemer med å få med meg ganske pene (Om jeg får si det selv) jenter hjem. Spørs jo helt på hva slags jenter du VIL ha.

Er du en solariumgutt uten mye i knollen får du antageligvis mest solariumjenter som heller ikke har særlig mye i knollen.

Det er dermed ikke sagt at jeg bare får med meg anorektiske jenter med heroincomplexion. Don't get me wrong.

Skrevet

Minner meg om rektoren på barneskolen jeg gikk på. Gikk hele tiden med en mosegrønn lue, uansett om det var 25 grader ute eller -20. Idiot var han også, men mistenker han har kokt en del hjerneceller med lua si på i varmen.

Skrevet (endret)

Skjønner meg ikke på folk som alltid går med lue, nesten litt provoserende.

1221228801919_852.jpg

Endret av Coa
  • Liker 2
Skrevet

Den siste der er vel antageligvis noe de fleste ville definert som "god stil". Jeg må ærlig innrømme at han ser ut som en fjott. Det skal litt til å kle seg så broddløst og blottet for all attitude.

• Liker 2
Skrevet

Den SCen er så tight i skuldrene og kort på armene at jeg får litt vondt. Skjerfet passer heller ikke inn. Buksen er kanskje litt for tight i leggen, men skoene er rimelig pene.

Hadde han skaffet seg nn størrelse større i jakken, hvit skjorte, fjernet skjerfet og tatt skjegget hadde antrekket sett rimelig bra ut mener nå jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...