Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje det er noen som har vært litt slemme med han, for det var veldig spesifikt.

 

 

Må noen ha vært slemme med meg fordi jeg synes det er stygt/teit/latterlig og slikt?

Sosser (stygg stil) flest har utrolig mange jentevenner. Kanskje DU er soss siden du reagerte? :)

Lenke til kommentar

Kanskje det er noen som har vært litt slemme med han, for det var veldig spesifikt.

 

 

Må noen ha vært slemme med meg fordi jeg synes det er stygt/teit/latterlig og slikt?

Sosser (stygg stil) flest har utrolig mange jentevenner. Kanskje DU er soss siden du reagerte? :)

Jeg lo...:p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kanskje det er noen som har vært litt slemme med han, for det var veldig spesifikt.

 

 

Må noen ha vært slemme med meg fordi jeg synes det er stygt/teit/latterlig og slikt?

Sosser (stygg stil) flest har utrolig mange jentevenner. Kanskje DU er soss siden du reagerte? :)

Jeg er litt sossete på visse ting, men vet ikke helt hva det innebærer å være "soss". Care to fill me in?

 

I dag så jeg en kar som ventet på trikken, han hadde på seg hvit skjorte, burgunderrøde bukseseler med clips, mørkegrå jeans og hvite high-tops. Og sømmen i knapphullene på skjorten var en helt annen rødfarge enn bukseselene.

Han skal ha for at han prøvde hvert fall :p

Lenke til kommentar

Jeg var en tur i Fredrikstad idag.. Og fy fader for et syn som møtte meg. Overalt så jeg mennesker som hadde en forferdelig stil. Over brune tryner, stekare stil blandet med baggy skatestil og små preppy sko eller svære skatesko. Og all den logoflashen..

 

Jeg har aldri sett så mange fargerike mennesker i hele mitt liv. Selvfølgelig hadde de fleste en bitteliten rosa eller lyseblå New Era på hodet med håret dratt bakover med en boks hårgele.

 

Jeg overdriver ikke. Jeg så _svært_ få mennesker med en brukbar stil i den byen, som var på min alder.

 

Flertallet av det jeg så besto av overnevnte og et resten folk med Ralph Lauren polos med oppbrettet krave, bukser dratt opp til kneet, vans tøfler og en sleik med hår ned til skuldrene.

 

Nei, æsj. Eneste ordet som duger, æsj.

Lenke til kommentar

Er som mange andre ikke helt begeistra for en fullblods såkalt "emo-stil", men rockestil derimot.. ( går ikke ann å trykke på "smileyknappen" hos meg(??), men skulle vært en forelska/en som sugla her)

Endret av Sbond
Lenke til kommentar

Musikk på ørene er da et must.

 

Det er forskjell på musikk på ørene og musikk på halsen, som det blir om man går med headset rundt halsen.

 

Aha.. Så det var det det var snakk om her.

Når man er lei av musikken, pakker man headsettet ned i baggen/sekken, whatever ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...