Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har sagt rett ut til klassekamerater at det de har på seg er stygt, klasket meg i pannen og utbrutt "herregud så stygt" når folk har kommet gående i onepiece offentlig, samt gitt tips til forbedringer. Noen ganger skjer det på en hyggelig måte, andre ikke, noe som rett og slett skyldes dagshumør...noen dager er bedre enn andre :p

 

Og til de av dere som måtte se på den gjengen her som overfladiske: Jeg kan hvertfall si at jeg har flere venner som kler seg grusomt, men som allikevel er herlige mennesker. Men, jeg er som alle andre her, opptatt av mote og klær, og da må det være lov å kritisere andre litt når de åpenbart ikke kan kle seg og gir f*** i hvordan de ser ut...

Lenke til kommentar

De eneste som har grusom stil jeg kjenner er vel noen jeg studerer med, så anser ikke de som så gode venner, men mobber de om de kommer i joggebukse feks.

 

Joggebukse liker ikke jeg heller når folk kommer med det offentlig. Den hører til i hjemmet når du er alene mener jeg!

Alle som går idrett på skolen vår er mafia til å gå i joggebukse... Don't like...

Lenke til kommentar

Jeg så en dame med Vibram Fivefingers i dag :dontgetit:

 

Jeg har et par selv :love:

Riktignok til å jogge i (kunne sikker brukt de hvis jeg var ute med båt etc.)

Håper da resten av antrekket hennes var sportslig? Isåfall ser jeg ikke helt problemet.

Hvis hun derimot gikk i jeans og t-skjorte skjønner jeg det :ph34r:

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Det gjør jeg hvert fall, men på en pen måte.

 

Det er desverre en ganske dårlig egenskap :)

Bedre å være ærlig, og de fleste setter pris på det. Men nå er det ingen av vennene mine som kler seg direkte stygt, ikke noe ed harry opplegg osv. Men hvis ting er missmatch feks så forteller jeg dem de og evt tilbyr å låne noe av meg hvis vi er hjemme hos meg. Dette er som oftest på vors, til vanlig pleier jeg ikke å si sånt.

Lenke til kommentar

Ærlighet varer lengst. Men det har jo ikke noe med å dømme noen. Man kan ikke lese en persons personlighet, standpunkt, trosretning, personlige meninger ut ifra klésstil.

 

Ikke noe negativt ment, vi har alle negative egenskaper, men den der kommer man ikke langt med. I hvertfall hvis du mente det slik som i det innlegget jeg kommenterte :)

Lenke til kommentar

Ærlighet varer lengst. Men det har jo ikke noe med å dømme noen. Man kan ikke lese en persons personlighet, standpunkt, trosretning, personlige meninger ut ifra klésstil.

 

Folk viser jo hvilken meninger de har og trosetning i klesstil. Som for eksempel blizterene i Oslo, Emoer, Hippier osv. Viss jeg ser en hippie på gata så tenker jeg ikke at han har en stor interrese for våpen og tar avstand fra hasj. Mer det motsatte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...