Phelge Skrevet 3. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2012 Det var vel omtrent samtidig som Ramius begynte å drikke håhåhå Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 4. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2012 Nå sporer denne tråden av igjen. Kan vi ikke forsøke oss å holde oss til trådens tema? Benytter meg for øvrig av min rett til siste ord i denne saken: Tone Damli Aaberge er pen, men ikke så mye mer. Der falt dommen. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 4. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2012 Tilbake til trådens tema synes jeg ikke det er fint med hettegenser under quiltede jakker. 2 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 4. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2012 Hettegenser generelt er sjeldent pent. 1 Lenke til kommentar
Error Skrevet 4. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2012 Hettegenser under quilted jakke med Uggs, tæn og sleik. 90% av populasjonen på Nordstrand. Grøss 3 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 4. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2012 Menn i hunter boots 4 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2012 (endret) Selv om antrekket til den karen så spesielt ut, synes jeg ikke slike støvler nødvendigvis ser dårlig ut på menn. Endret 5. oktober 2012 av Tsjuden 1 Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 5. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2012 Gummistøvler er gummistøvler. Helt knall når det grisepøser, man sløyer fisk eller vasser i myra, men ser litt teit ut i andre sammenhenger. 4 Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 5. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2012 Å bruke gummistøvler som moteplagg er sånn som lillesøstra mi og hennes venner holder på med. Når form ikke følger funksjon ser det skikkelig teit ut. Dette minner meg forøvrig om at det er en kar på blindern som alltid kler seg veldig bra, men med en gang det er så mye som en regndråpe fra himmelen slenger han på seg gummistøvler, oilskin-hatt og verdens største poncho. Lenke til kommentar
Dørslag Skrevet 5. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2012 (endret) Dette minner meg forøvrig om at det er en kar på blindern som alltid kler seg veldig bra, men med en gang det er så mye som en regndråpe fra himmelen slenger han på seg gummistøvler, oilskin-hatt og verdens største poncho. Han er vel ikke tilfeldighvis fan av Huey Lewis and the News også? Endret 5. oktober 2012 av Honey Power 4 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 5. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2012 Er ikke selve gummistøvlene det er noe i veien med, men fargen på dem. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 5. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2012 Dette minner meg forøvrig om at det er en kar på blindern som alltid kler seg veldig bra, men med en gang det er så mye som en regndråpe fra himmelen slenger han på seg gummistøvler, oilskin-hatt og verdens største poncho. Han er vel ikke tilfeldighvis fan av Huey Lewis and the News også? Hahaha. Men hvorfor disse Huey Lewis and the News? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2012 (endret) jeg oppfattet det som en referanse til American Psycho Endret 5. oktober 2012 av Tsjuden Lenke til kommentar
Dørslag Skrevet 5. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2012 Ja, det var det jeg tenkte på opprinnelig, men de eneste likhetene er at han kler seg fint og bruker regnfrakk, så jeg skjønner ikke helt hvordan jeg kom fram til den beslutningnen. Jeg angrer. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 5. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2012 Patrick Bateman går så vidt jeg kan erindre ikke i poncho eller oilskinnhatt en eneste gang i løpet av filmen, så jeg forstår ikke helt hvor den referansen kommer fra, nei... Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 6. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2012 Ponchoen kommer jo frem hvertfall en gang i filmen..hatten kan jeg ikke erindre å ha sett. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 6. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2012 Det er regnfrakk! Poncho brukes kun av indianere og lærerinner på barneskolen. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 6. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2012 Fugde, blander alltid de to.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå