Gå til innhold

Dyre pizzaer på Dolly og Peppes?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du har den Italienske sjappa i trappa nedfor Stavanger Foto/Posten. Husker aldri hva den heter. Er rimelig sikker på at de serverer skikkelig italiensk pizza.

 

Dolly's utvalg av porsjonspizza er også overraskende bra. Liker godt den med parmaskinke og ruccula.

Lenke til kommentar

Årsaken til at enkelte butikkjeder har dyre pizzaer kan skyldes kvalitet på råvarer. Det ere dessverre svært mange som benytter "kunstig" ost. Billig men ikke god for helsen. Også kvalitet på kjøtt og annet snacks påvirker prisen. Lavprispizzaer benytter billige råvarer av lav kvalitet og ofte ikke fortjener navnet de benytter. Det har vært mange avisartikler om forfalsket ost. Dette er produkter som ikke kan kalles ost (har ingenting med ost å gjøre) - men allikevel selges som ost.

Lenke til kommentar

Uhm, du mener som Dolly Dimple's ost? clicky

 

Min lokale pizzaresturant har fra min erfaring vel så bra, og til tide også bedre mat en av den hos kjeder som Peppes og Dolly, og det er nok klart at også lokalbefolkningen forstår når det nesten er umulig å få bord der i helgene om en kommer uventet :)

 

Du må nesten definere hva du regner for å være lavprispizza. Ikke alt av lavpris er av lav kvalitet, det er også til tider det må tys til rimelige priser for å veie opp for f.eks mindre markedsføring.

Lenke til kommentar
et sted i mjøndalen  selger dem 2 store pizzaer for 200 kr å der er hver 10 pizza gratis ^^. så jeg sattser heller på slike steder en dolly å peppes

8600690[/snapback]

 

 

Bare så synd den pizzaen ikke er spesielt god etter min mening. Hvis det er Gl***s pizza vi snakker om?

 

Beste pizzaen i Mjøndalen er Miami Pizza, litt dyrere men mye bedre.

ellers så har Efes hver 6 pizza gratis.

 

I Drammen så er Union Pizza rimelig greit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...