Gå til innhold

Vis oss din Flickr-profil


Gjest Slettet-77do0b

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 5 måneder senere...
Gjest Slettet-77do0b

Ettersom det stadig kommer nye brukere til forumet så tillater jeg meg å bumpe denne tråden slik at jeg kanskje får ført noen nye på lista. =)

Lenke til kommentar

Hei,

 

hvorfor er vi Nordmenn så glade i vårt land og har en så sterk nasjonalfølelse?

 

Det er jaggu eg ikke lett å si, men jeg har en teori om at vår vakre natur er en av rotårsakene til at vi er så stolt over landet vårt. Vakker natur gir mer ro i sjelen, og vakker natur gir mangen gode opplevelser opp igjennom barndommen.

 

Jeg begynte for over ett år siden med en gruppe som kalles "Beautiful Norway" på Flickr.com. Flickr.com er et nettsted hvor man deler bilder verden over. Jeg forventa meg at det var stort sett nordmenn som ville registrere seg på denne gruppen og poste sine bilder. Men det viser seg at veldig mangen fra andre land registrer seg i denne gruppen, og de som har postet mest bilder til nå er ikke fra Norge.

 

Det er dette som har fått meg til å tenke at den vakre naturen vår er en av rotårsakene til at vi er så glad i landet vårt, spesielt når man ser hvor glad andre menneske utenfra Norge blir i naturen vår. Naturen vår er helt unik og byr på det meste.

 

Hva synest du? Er det noe i dette?

 

Dere kan ta en titt på gruppen og se selv alle de 4500 vakre bildene av Norge av gruppens over 600 fotografer her:

 

- http://www.flickr.com/groups/beautifulnorway/

 

Ha en trivelg dag.

 

PS! Gruppen fins på Twitter og Facebook også, og mine egne bilder fins på:

- http://www.flickr.com/photos/temafoto/

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
Gjest Slettet-77do0b

Oppdatert.

Jeg kom forresten til å tenke på en ting; Ettersom det er en god del forumbrukere som endrer profilnavnet sitt her på Diskusjon, så vil jo det bety at listen er noe "feil". Hadde det vært et alternativ å endre lenkene i førsteposten til flickrnavnet på brukerene?

 

Personlig ønsker jeg heller at brukere som har endret navnet sitt på diskusjon sender meg en PM med oppdatering, men jeg er åpen for det andre nevnte forslaget også. Det tar bare litt mer tid å rydde i så tilfelle :p

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Ja, nei hva skal jeg si? Har ikke vært flink til å legge ut bilder på den. Facebook tok litt over samt fotofølelsen har vært liten de siste månedene. Forhåpentligvis vil året i Lofoten hjelpe på. Dere må gjerne følge med da jeg reiser til Lofoten fhs i slutten av august. Har også nettopp kjøpt meg D800 og et par objektiver så jeg har en følelse det blir et bra år i studio.

 

http://flickr.com/carlriot

Endret av Riot™
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...