Gå til innhold

Hvem konsoll synes du er dårligst( begrunn svaret)


gamerman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Xbox

 

- Svakt utvalg av TOPP spill

- God kontroll, MEN den dårligste av de 3, vet det er alternativer...

- Fokuserer for mye på internett spilling, jeg velger konsoll for å ha den geniale singelplayer opplevelsen, og Party opplevelsen med 4 player osv.. helst ikke split screen.

- Av en eller annen grunn, så har det seg sånn at når folk prater om Xbox prater de om alt annet en spilla på det :lol:

- Resultatet av Live i mine øyne, om jeg skal dra frem det negative, er at det fortsetter Microsofts store problem, det gi ut halvferdig produkter, så slenge ut patcher i hytt og pine etterpå, dette er ikke sunt. Er rett dette vil skje..

 

Det er hovedsaklig grunnene :D

Lenke til kommentar

Det er totalt idiotisk å starte slike treader. Du vet at det kommer til å føre til den vanlige "min-konsoll-er-den-beste" diskusjonen.

 

Kan dere ikke være mottakne for at folk har forskjellige syn på saker? F.eks: hva ville vel verden ha vært med folk som alle har like meninger? Ja, akkurat. UTROLIG kjedelig. Hadde ikke noe variasjon i saker, for folk hadde godtatt det de ble servert for alle liker det samme. Ergo, null utfordring for utviklere. Siden alt blir basert på samme grunnverdiene.

 

Hele hovedargumente mitt er man ikke trenger diskutere det samme opp og ned i mente for å finne fram til den samme gamle løsningen som alltid.

Lenke til kommentar

Jeg må bare si i begynnelsen: Har du prøvd Xbox Live, Quaker? Jeg mener siden du sier at det er halvferdig så bør du ha prøvd det. Hvis ikke er uttalelsen meningsløs.

 

Den dårligste konsollen synes jeg er GameCube.

 

-Ikke veldig stort utvalg av TOPP spill her heller.

-Ikke så kraftig.

-Spillene som folk i Norge gleder seg til kommer leeeeeenge etter de blir sluppet i Japan. (hvertfall de fleste)

-Har ikke harddisk, noe jeg setter utrolig mye pris på at Xbox har.

-Utseendet og designet er stygt i mine øyne.

-Har ikke så godt utgangspunkt som de andre i onlinespilling (tror jeg)

 

Kanskje dere er uenige, men det gir jeg ærlig talt beng i.

Lenke til kommentar
Jeg må bare si i begynnelsen: Har du prøvd Xbox Live, Quaker? Jeg mener siden du sier at det er halvferdig så bør du ha prøvd det. Hvis ikke er uttalelsen meningsløs.

 

Den dårligste konsollen synes jeg er GameCube.

 

-Ikke veldig stort utvalg av TOPP spill her heller.

-Ikke så kraftig.

-Spillene som folk i Norge gleder seg til kommer leeeeeenge etter de blir sluppet i Japan. (hvertfall de fleste)

-Har ikke harddisk, noe jeg setter utrolig mye pris på at Xbox har.

-Utseendet og designet er stygt i mine øyne.

-Har ikke så godt utgangspunkt som de andre i onlinespilling (tror jeg)

 

Kanskje dere er uenige, men det gir jeg ærlig talt beng i.

 

gamecube er kanskje kraftigere enn xbox...

jeg vil mye heller spille aleine eller splitscreen med 3 andre istedenfor å spille over internett med totalt fremmede folk. online spilling er ikke alltid ett godt argument, jeg blir alltid irritert over idioter online som spiller med ett mål som er å ødelegge mest mulig for andre.

online spilling blir team killing, cheating, folk som tror det er tøft og slenge drit, laming og camping. vil være naivt å tro at xbox-live vil bli skånet for alt dette.

foreløpig er det ingen konsoll jeg mener står dårligere stilt enn de andre, kanskje xbox som fortsatt ikke har noen spill jeg liker, men det kan endre seg over natta.

Lenke til kommentar

harddisk ser jeg på som en uting, spillutviklere har nå internett og harddisk de kan pelme full i patcher for å rekke julesalget, spillutviklerne trenger ikke være så nøye som de måtte være før. man får krysse fingre og tær og satse på at spillutviklerne gjør en god jobb med en gang.

ett minnekort på 8 mb er alt du trenger på ps2, med mindre du har sinnsykt mange spill. på xbox har de prestert å sette inn 10gb hd, hva de skal fylle den med tør jeg ikke tenke på.

Lenke til kommentar
Jeg må bare si i begynnelsen: Har du prøvd Xbox Live, Quaker? Jeg mener siden du sier at det er halvferdig så bør du ha prøvd det. Hvis ikke er uttalelsen meningsløs.

 

Den dårligste konsollen synes jeg er GameCube.

 

-Ikke veldig stort utvalg av TOPP spill her heller.

-Ikke så kraftig.

-Spillene som folk i Norge gleder seg til kommer leeeeeenge etter de blir sluppet i Japan. (hvertfall de fleste)

-Har ikke harddisk, noe jeg setter utrolig mye pris på at Xbox har.

-Utseendet og designet er stygt i mine øyne.

-Har ikke så godt utgangspunkt som de andre i onlinespilling (tror jeg)

 

Kanskje dere er uenige, men det gir jeg ærlig talt beng i.

 

Har du tatt pillene dine i dag?

 

-Det finnes flere eksklusive spill til GC enn det gjør til xbox

-Du sier "ikke så kraftig" du er vel bare ødelagt i hode men GC er mye kraftigere enn xbox....hvis GC er ikke så kraftig hva er xbox

Lenke til kommentar
Jeg må bare si i begynnelsen: Har du prøvd Xbox Live, Quaker? Jeg mener siden du sier at det er halvferdig så bør du ha prøvd det. Hvis ikke er uttalelsen meningsløs.

 

Den dårligste konsollen synes jeg er GameCube.

 

-Ikke veldig stort utvalg av TOPP spill her heller.

-Ikke så kraftig.

-Spillene som folk i Norge gleder seg til kommer leeeeeenge etter de blir sluppet i Japan. (hvertfall de fleste)

-Har ikke harddisk, noe jeg setter utrolig mye pris på at Xbox har.

-Utseendet og designet er stygt i mine øyne.

-Har ikke så godt utgangspunkt som de andre i onlinespilling (tror jeg)

 

Kanskje dere er uenige, men det gir jeg ærlig talt beng i.

 

Nei jeg har IKKE prøvd Live, jeg sa bare at det KAN bli sånn. Det er det som er faren ved det... Trenger ikke ha prøvd Xbox live for å skjønne det, men heller legge 2 og 2 sammen.

 

Splinter Cell ser ut til å være det første eksemple på dette. Men ikke nødvendig diskutere det..

Lenke til kommentar
Det er totalt idiotisk å starte slike treader. Du vet at det kommer til å føre til den vanlige "min-konsoll-er-den-beste" diskusjonen.

 

Kan dere ikke være mottakne for at folk har forskjellige syn på saker? F.eks: hva ville vel verden ha vært med folk som alle har like meninger? Ja, akkurat. UTROLIG kjedelig. Hadde ikke noe variasjon i saker, for folk hadde godtatt det de ble servert for alle liker det samme. Ergo, null utfordring for utviklere. Siden alt blir basert på samme grunnverdiene.

 

Hele hovedargumente mitt er man ikke trenger diskutere det samme opp og ned i mente for å finne fram til den samme gamle løsningen som alltid.

 

Er vell det det ikke blir nå han spør hvilken som er dårligst :p

Igen som kommer til å si at sin konsol er dårlig. Men er vell ikke derfor de kjøpte den ;) . Og da har de vell et par andre å velge mellom.

Lenke til kommentar

Er det tilfeldig at nyere forumbrukere åpner ditt VS datt-tråder?

Kanskje for å få en spark i baken, få flere posts og å bli "kjent"?

Det finnes uttallige tråder om dette emnet! Alle tråder som inneholder ordet xbox, gc eller ps omhandler dette temaet(om enn noe indirekte).

Eksempel på overskrifter:

Hvor mange her er 14 år? (<-mange)

Hvor mange her er 15 år?

Hvor mange her er 16 år?

Hvor mange her er 17 år?

Hvor mange her er 18 år?

Hvor mange her er 19 år?

Hvor mange her er 20 år?

osv.

På samme måte som:

Hvilken konsoll er best?

Er XBOX bra?

Er GC bra?

Er PS2 bra?

Hvilken konsoll er styggest?

Hvilken konsoll har best spill?

XBOX suger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

GC suger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PS2 suger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hvilk(e)n konsoll(er) har du a?

GC vs ps2 vs xbox

morsomt....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...