Gå til innhold

"Norsk" D200 fra mpx.no japansk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk svar fra mpx.nos kundesenter. De hevder at Nikon Norge har gitt tillatelse til at mpx.no kunne ta inn et EU-parti (alt er japansk?) fordi Nikon Norge ikke kunne levere som avtalt. Full garanti gjelder.

 

Jeg kommer til å sjekke disse påstandene med Nikon i morgen.

Lenke til kommentar
Fikk svar fra mpx.nos kundesenter. De hevder at Nikon Norge har gitt tillatelse til at mpx.no kunne ta inn et EU-parti (alt er japansk?) fordi Nikon Norge ikke kunne levere som avtalt. Full garanti gjelder.

 

Jeg kommer til å sjekke disse påstandene med Nikon i morgen.

8584439[/snapback]

Jeg ville ha krevd å fått dette skriftlig, ikke som e-mail, både fra mpx og Nikon Norge.

Lenke til kommentar
Fikk svar fra mpx.nos kundesenter. De hevder at Nikon Norge har gitt tillatelse til at mpx.no kunne ta inn et EU-parti (alt er japansk?) fordi Nikon Norge ikke kunne levere som avtalt. Full garanti gjelder.

 

Jeg kommer til å sjekke disse påstandene med Nikon i morgen.

8584439[/snapback]

Ehm, uansett hvor de har tatt det inn fra, så kan de ikke skrive på siden sin at det er norsk modell!

 

Og er norsk bruksanvisning med? Eller skandinavisk? Er det ikke, så kan de iallefall ikke skrive at det er norsk modell.

 

Jeg hadde forlangt et prisavslag, da kameraet har mangler i forhold til hva du forventet. Dette kan du kreve med hjemmel i forbrukerkjøpsloven.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...