Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

"Full pupp på catwalken" hvordan utslag gir det?


Anbefalte innlegg

Veltet over denne på vg for litt siden og lurer på hva dette kan gjøre (bra) med moten og forholdet til nakenhet/seksualitet. Siden moten "bestemmer" mye over hvordan folk kler seg, betyr det vell en ting når moten lager klær som er gjennomstiktige//etc.. Kan dette forandre samfunnet til å gjøre nakenhet og det mer åpent eller vil det bli slått ned av politikken og lovens lange arm?

 

La ut feil link, sorry leif :fun:.

Endret av Articfare
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det kommer bare til å skje i dine drømmer er jeg redd.. Som olsen sa så har det altid vært sånn. Og det har fremdeles ikke blitt tatt opp av vanlige folk. Så må nok skuffe deg der..

8578164[/snapback]

 

Ok, i see. Har alltid vært før og sånt.

 

Men "Det kommer bare til å skje i dine drømmer er jeg redd", skjønner hva du mener med det, men håper ikke du mener det sånn "ondt" ment, og det mener jeg med pervers, hvis du skjønner. Har alltid vært naurlig for det ene kjønnet å være tiltrukket av det andre kjønnets kropp og sinn. Er kristendommen og andre relgioner som har sent lt til helvette, :/.

Lenke til kommentar

Jeg må bare få legge til at moten allerede er ganske løs :p Jeg gremmes daglig over fjortiser som går med sine nesten ikke-eksisterende (sorry folkens, men mesteparten er nesten flate, men mener ikke å være slem mot noen) pupper ute, bare mager og g-en lang oppå ryggen. Personlig ser jeg mer enn nok, og takker gjerne ja til litt mer tildekkende moter :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...