jammi Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 Hei! Har nettopp gått til anskaffelse av en helt standard trampoline, og ser etter tutorials for ting å gjøre på den. Tenker da spesielt på triks. (En tutorial for riktig hoppeteknikk hadde også være greit; tror jeg hopper feil da jeg får sabla vondt i ryggen noen ganger ^^) Takker for svar
HoaXed Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 Hei! Har nettopp gått til anskaffelse av en helt standard trampoline, og ser etter tutorials for ting å gjøre på den. Tenker da spesielt på triks. (En tutorial for riktig hoppeteknikk hadde også være greit; tror jeg hopper feil da jeg får sabla vondt i ryggen noen ganger ^^) Takker for svar 8573111[/snapback] Sjekk ut youtube, metacafe, og snutter.no der finner du mange mange Men vær forsiktig; http://www.abcnyheter.no/node/45934
-Jungeldyret Skrevet 12. mai 2007 Skrevet 12. mai 2007 Det at du får vondt i rygge kan vel også ha noe med at du kanskje ikke er så sterk i ryggen enda? Du vil isåfall få mindre "vondt" etterhvert som du blir sterkere.
Bushnell Skrevet 12. mai 2007 Skrevet 12. mai 2007 att du får vondt i ryggen kan være att du lander helt strak, og ikke demper med lårene. Prøv å land litt mer sammenkrøka liksom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå