Gå til innhold

Den store Tremors (Marksommer) tråden!


Groening

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som følge av gjentatt bumping vil eg minne om kva våre retningslinjer seier om dette:

Hva er "bumping"?

 

Bumping er posting i gamle tråder, slik at de skal komme lengre opp på lister over de siste postede meldingene. Dette blir gjort av enkelte, og slike meldinger inneholder ofte bare "*bump*". Dette vil i første forsøk bli slettet, men hvis brukeren fortsetter bumpingen kan stenging av tråder og advarsler bli brukt. En har likevel lov til å svare på sine egne tråder, dersom en har ny informasjon å komme med. Bumping tillates i den grad at det går minimum 24 timer mellom hver slik post , at det maksimalt to stykker sammenlagt, og at innlegget inneholder minst 14 tegn.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Ok. Nå er jeg passe irritert. Jeg har jo sagt at jeg har bestilit Tremors the Legacy box, men i dag seks uker at jeg bestilte den fikk jeg en mail som sa noe som:

 

Beklager, vi fikk inn produktet alikevel. Så du får ikke dette produktet. Selvfølgelig er ikke kontoen din belastet med dette.

 

Jeg mener... Seks uker senere? Jeg fikk mail for to uker siden at det var forsinket, og at de fikk den om to uker (noe som var i går). Og i dag fikk jeg denne mailen.

Arrgh!

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...

I det nye Zelda spillet til DS, er det noen skapninger på øyen Isle of Gust som passer perfekt til beskrivelsen av en graboid.

De bor i sanden, de ligner svære marker, de spiser alt som lager lyd (!) så du kaster bomber på sanden som de spiser. Og de blir sprengt.

Måtte bare skrive det her ettersom det ikke er ofte man finner graboider i Links verden.

Endret av Groening
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Da har jeg bestilit "Tremors the Legacy"-boksen igjen, denne gangen virker det mer sannsynlig at jeg faktisk får den ettersom de sender med DHL, og at det står at den er inne på butikken og at jeg kjøper fra butikken ikke fra selgere.

Bestilite den i går fra DvD.it, en italiensk dvd-side (Som er på engelsk også, forrige gang jeg bestilte var jo alt på tysk :dontgetit:)

Det står at den er klar til å sendes, men jeg vet DHL ikke sender i helgene så jeg får den på tirsdag eller onsdag. :D

 

P.S.

For de som ikke vet hva "Tremors the Legacy"-boksen er:

tremors-the-legacy-4-dvd-limited-edition-207879.jpg

Det er en skikkelig stilig Tremors samleboks som er laget i Tyskland, men har blitt poplær rundt om i verden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...