Gå til innhold

Bør ulv drepes eller ikke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Jeg mener ulv bør få leve. Ja, de dreper sauer, men det er jo deres måte å overleve på. Dyr dreper dyr, slik er det bare. Det er et kretsløp.

Lenke til kommentar
Jeg mener ulv bør få leve. Ja, de dreper sauer, men det er jo deres måte å overleve på. Dyr dreper dyr, slik er det bare. Det er et kretsløp.

8567003[/snapback]

 

Har sett flere eksempler på på at ulven dreper bare for å drepe. de fleste har sikkert sett på nyhetene og i avisene at det ligger strødd med saue kadavre etter at ulven har vært på besøk. det hadde vært greit visst ulven spiste sauen men når ulven dreper bare for å drepe så sier jeg bare skyt.

Lenke til kommentar

Hvorfor i all verden drepe ulv selv om den dreper 50 sauer for den saks skyld?

 

Bøndene får vel penger tilbake fra staten uansett så vidt jeg har forstått, og da mer enn hva de ville tjent på det ellers..

 

VI dreper sauer, og MYE av kjøttet går rett i søppelbøtten, da burde vi kanskje drepe mennesker også (noe som jeg personlig er mer for enn drap av ulv da enkelte mennesker FORTJENER det istedetfor å følge instinkt)..

Lenke til kommentar

Ulver dreper ALDRI for å drepe, med mindre det er i kamp med en annen ulveflokk!

I motsetning til mennesker ligger ikke dette i deres natur.

 

det jeg heller kan ha tro på er at sauene (som blir innavlet og ødelagt av norske bønder, de skal jo bare bli mat uansett) dør av sjokk, når ulven tar en av dem, så ser de andre det, og reagerer med et sjokk som tar livet av dem.

Lenke til kommentar

Ille syn

 

Å finne en sau som er drept av ulv kan være et nokså ille syn, og ulven volder stor skade når den angriper en saueflokk.

 

- Du finner ikke bare dyr som er drept momentant, men ganske mange som er skadet. Å se dyr som har det vondt er vel kanskje noe av det verste du kan komme opp i. Noen ganger kan det se ganske blodig ut, mens andre ganger kan det være vanskelig å konstatere. Du ser bare at dyrene virker nedstemt. Da kan de ha skjulte sår, for eksempel i strupen

 

å dette sitter dere å forsvarer

post-88331-1178653215_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Selv om du ikke gjør det så gjør mange andre det, da bør vi drepe dem..

 

Edit: er ikke denne tråden dømt på forhånd?

Synes det har vært flere av disse etterhvert og de ender alltid med at ingen forandrer mening, eller så blir de stengt pga noen blir sure osv..

Endret av nahojdat
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...