ci-triX Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 Jeg har et Koss SB45 headsett, og det funker helt fint, untatt mic'en. Noen ganger funker den helt bra, mens andre ganger så slutter den å virke eller den bare skurrer som et uvær. Noen forslag på hva som skal være feil. PS: Har nyeste lydkort drivere.
S.M. Skrevet 8. mai 2007 Skrevet 8. mai 2007 sansynlig dorlig kontakt endten i pluggen eller kontakten ved mikrofonen.. Kan prøve å skyve mic pluggen helt inn.. eller åpne hele headsettet..
nabbskall Skrevet 8. mai 2007 Skrevet 8. mai 2007 Prøvd å riggle litt på ledningen mens du snakker? Blir lyden uklar da, så er det mest sannsynlig kontakten som er slitt.
coRnflEks Skrevet 8. mai 2007 Skrevet 8. mai 2007 Kjent problem med det headsettet. Det er godt mulig det er i den bøyelige delen på mikrofonen. Lever inn eller aksepter - hvis du ikke finner ut at de andre har rett da. Noe jeg håper for din skyld.
nabbskall Skrevet 8. mai 2007 Skrevet 8. mai 2007 (endret) Ser også at samtlige på prisguide.no klager på dette også. Leif var her Endret 8. mai 2007 av Storleer
VetleRsport Skrevet 8. mai 2007 Skrevet 8. mai 2007 Har hatt et sånnt headsett.. Er ikke den beste kvaliteten med det er livs tid garanti. Er ikke mange som er klar over det men...
ci-triX Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Skrevet 10. mai 2007 Har hatt et sånnt headsett.. Er ikke den beste kvaliteten med det er livs tid garanti. Er ikke mange som er klar over det men... 8564429[/snapback] takk for tipset, har sendt en email til de jeg kjøpte den hos, og jeg får et nytt headsett nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå