Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

forbanna på ISP


Anbefalte innlegg

jeg vil gjerne vite om det er flere enn meg som er noe forbanna over sin ISP.

 

jeg, en spille gal liten gutt, har fått bestillt 2Mbit aDSL (2048/256) fra www.bluecom.no

 

har testet den GANG på gang. både mot itavisen's speedometer og andre i europa og USA.

 

testene viser samme triste depprimerende svaret hver gang.....

jeg kan rett og slett ikke få mere enn 0.8Mbit....utrolig nok så greier de det rett og slett ikke.

 

de sier de har utbedret alle feil, TULL sier jeg. slikt som de har holdt på er HELT TOTALT IDIOTISKT.

 

sitter og spiller feks AQ2 på TNX's servere, og pingen hopper plutselig fra 20 til 800+, alt blir laggette helt på bærtur.

 

 

jobber med PC'er til daglig, så jeg vet at det ikke er PC'ens feil.

 

i dag (26.12.02) hadde jeg en time en maks hastighet på 81kbit/s på itavisens test (samme fra dlsreports.com)

 

GLEDER MEG når andre kan ta over, TeleHor ligger jeg langt unna (skifter teleopperatør nå og pga rotet dems).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg vil gjerne vite om det er flere enn meg som er noe forbanna over sin ISP.

 

 

de sier de har utbedret alle feil, TULL sier jeg. slikt som de har holdt på er HELT TOTALT IDIOTISKT.

 

 

Det kan være støy på linja mellom deg og sentralen, problemer i sentralen osv.

Du bør jo feilmelde sambandet og få det sjekket.

Lenke til kommentar
sorry, ingen feil, er 4 hop fra meg og www.vg.no og disse varierer fra 20 til 800 (2Mbit burde vere mere likt 10 i ping trudde jeg da)

 

Nåja, det kan utmerkt godt være lokalelinjeproblemer når du sliter med lave hastigheter, ping har vel ikke mye med hastighet og gjøre så og sette likhet mellom 2Mb/s og lav ping tror jeg er litt optimistisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...