Gå til innhold

Ny TV til spilling


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg har bestemt meg for å pensjonere min fantastiske Nokia 20" og investere i en LCD TV. TVen skal primært brukes til spilling, så det hadde vært kjekt med HDMI/komponent (helst 2/1) . I tillegg har jeg noe utstyr fra jobben som trenger en svideo-inngang.

 

Jeg har tittet litt rundt og prøvd å lese meg opp, og ser at den her "Sony Bravia 32" KDL-32V2500" og "Samsung 32" LE32R71W" har fått bra kritikk, i tillegg virker den her interessant "Samsung 32" LE32R88BDX". Noen som har noen erfaringer med de eller andre alternativ?

 

Jeg har satt et tak på 10 000 og rommet TVen skal stå i er såpass lite at 32" er mer enn nok.

 

På forhånd takk for hjelpen.

 

-Kristian

Endret av riktor_1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sonyen har den beste kontrasten av de tv'ene du har nevnt, så ville gått for den av de tre. Ville også vurdert Toshiba WL68 som ikke har så bra sortnivå, men veldig bra bilder likevel. Den har også 100hz. Men klarer du å få tak i LG LB2R til under 10000 ville jeg gått for den. Den har like bra sortnivå som Sony'en, og 100hz.

Lenke til kommentar

R87 får bra kritikk den i England iallefall. Tror den er bedre enn M71 egentlig, selv om den ikke har 100hz. De to er jo ganske like på specs, med littegranne bedre kontrast på R87. Det som er en kjempefordel for R87 er at man har mange flere tilkobling- og innstillingsmuligheter, og ikke minst kan man slå DNIe, som gjør mere skade enn den gjør godt. Den har bare noe for seg på HD-kilder. Tror Samsung endelig har skjønt det.

 

Ja 100hz'en funker ikke helt etter planen på M71, og de fleste slår av den funksjonen. Men på Toshiba'en og LG'en får 100hz bra kritikk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...