Gå til innhold

Hvor mye spiller du PC i uka?


Hvor mange timer spiller du i uka?  

120 stemmer

  1. 1. Hvor mange timer spiller du i uka?

    • Spiller aldri
      0
    • 0-2 timer
      4
    • 2-4 timer
      11
    • 4-6 timer
      8
    • 6-8 timer
      10
    • 8-10 timer
      16
    • 10-12 timer
      8
    • 12-16 timer
      10
    • 16-20 timer
      7
    • 20-25 timer
      8
    • 25-30 timer
      8
    • 30-35 timer
      5
    • 35-40 timer
      7
    • 40-45 timer
      2
    • 45-50 timer
      1
    • 50+ timer
      15


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor mange timer sitter du foran pc'en å spiller i uka? For en stund siden, før jeg slutta med WoW, ble det alt for mange.. Kanskje 7-8 timer hver dag, har heldigvis blitt mye bedre nå :)

8546352[/snapback]

 

Spiller når jeg får anledning til det :) har tatt det med ro etter at jeg sluttet med WoW.

Jeg var totalt avhengig av WoW, spilte noe av det samme som deg :) Ca. fra 1500-2300 hver dag. Ikke bra, ikke bra :thumbdown:

Lenke til kommentar
Spiller ikke så mye lenger, nå blir det kanskje 1 time en gang i uken, før var det mye mer.

Samme her, spillte faktisk veldig mye før.

Det skumle er at jeg ikke er noe særlig mer aktiv med andre ting selv om jeg har mer tid til det... det er bare enda dårligere utnyttet tid :p

Lenke til kommentar

Kommer an på hvilke spill jeg spiller,vært lite i det siste men pleier uansett å spille hver dag.Spillte mye CS før og kunne på det værste sitte fra jeg kom fra jobb til jeg skulle på jobb igjen neste morgen.Måtte ta meg kraftig isammen da det begynte å gå utover jobb og det sosiale.Vil nok alltid game så man kan si jeg er avhengig på en måte.Mer givende å spille enn å glo på tv uansett.

Lenke til kommentar

Spiller fra når jeg kommer hjem fra skolen til jeg legger meg. I helgene er jeg med venner og forskjellig, når jeg ikke er det ser jeg litt tv å slapper av. Hender at jeg spilelr alt for my i helgene også.

Endret av Xarus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...