Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Nye Ford Mondeo


Anbefalte innlegg

Hadde vært best med et .no-domene. Ser jo at www.fmcn.no er opptatt av Ford Motorsport Norge ... Så da må de ha et org.nr ?  Kan jo evt bruke www.mondeotd.ci  :cool:

 

Fant ellers denne når jeg søkte på mondeoclub på google

http://cmc.fordclubs.org/

http://www.palmans.net/~fordmondeoclub/phpBB2/portal.php

 

Litt annet jeg kom over også ...

http://www.mondeo-owners.de/forum/cgi-bin/Blah/Blah.pl

http://www.mondeo-forum.de/

http://www.mondeo-maniacs.de/forum2/forum2/

 

La oss få opp vår egen snarest mulig og jeg synes din testside kan være en fin start - ryddig og grei inndeling som kan tilpasses etterhvert om vi ser nye behov og antakelig med den funksjonaliteten man trenger i utgangspunktet.

9401052[/snapback]

Hei igjen. Testsiden ser ut som et bra utgangspunkt. Slett ikke værst :D . Har vært og hentet min MONDEO for noen timer siden. Den er helt konge. Er superfornøyd med automaten. Adaptiv cruisecontrol er bedre enn forventet. :thumbup: Dette er noe jeg på det sterkeste vil anbefale hvis du er av typen som bruker cruise og nyter det. Bilen er helt nydelig så gled dere til deres biler er i deres eie. Har pr. nå ingenting negativt å si om bilen. La merke til refleks fra dyser i dash, men det var ikke så dette sjenerte meg nevneverdig. Skal skrive mer om bilen når jeg har testet dieselvarmer osv. Ha en god helg alle sammen. :yes::yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hadde vært best med et .no-domene. Ser jo at www.fmcn.no er opptatt av Ford Motorsport Norge ... Så da må de ha et org.nr ?   Kan jo evt bruke www.mondeotd.ci   :cool:

 

Fant ellers denne når jeg søkte på mondeoclub på google

http://cmc.fordclubs.org/

http://www.palmans.net/~fordmondeoclub/phpBB2/portal.php

 

Litt annet jeg kom over også ...

http://www.mondeo-owners.de/forum/cgi-bin/Blah/Blah.pl

http://www.mondeo-forum.de/

http://www.mondeo-maniacs.de/forum2/forum2/

 

La oss få opp vår egen snarest mulig og jeg synes din testside kan være en fin start - ryddig og grei inndeling som kan tilpasses etterhvert om vi ser nye behov og antakelig med den funksjonaliteten man trenger i utgangspunktet.

9401052[/snapback]

Hei igjen. Testsiden ser ut som et bra utgangspunkt. Slett ikke værst :D . Har vært og hentet min MONDEO for noen timer siden. Den er helt konge. Er superfornøyd med automaten. Adaptiv cruisecontrol er bedre enn forventet. :thumbup: Dette er noe jeg på det sterkeste vil anbefale hvis du er av typen som bruker cruise og nyter det. Bilen er helt nydelig så gled dere til deres biler er i deres eie. Har pr. nå ingenting negativt å si om bilen. La merke til refleks fra dyser i dash, men det var ikke så dette sjenerte meg nevneverdig. Skal skrive mer om bilen når jeg har testet dieselvarmer osv. Ha en god helg alle sammen. :yes::yes:

9401467[/snapback]

Gratulerer Frodec

 

Herlig å se at alle som har fått bilene sine er så begeistret... :D

 

Dere som har fått bilene, vil jo oppleve de lange blikkene fra andre. Hadde håpet at jeg også var der, med den nye og spesielle bilen som folk snudde seg etter.

Spesielt fordi det er en Ford Mondeo. Sist det skjedde må ha vært når den første Sierra begynte å rulle rundt her... :)

 

Sitter å drømmer om ACCen hver gang jeg er ute å kjører. Den har blitt så virkelig, at jeg noen ganger glemmer at jeg ikke har den enda.... :blush:

 

Har ikke fått med meg hvilken bil og utstyr du har fått.

Lenke til kommentar
Nei jeg har ikke fått VINnummer. Jeg er egentlig nokså lei og frustrert.

Forrige fredag fikk jeg beskjed om at min bil var produsert, men at de skulle sjekke litt nærmere over helga. Selger opplyste da at det ikke stemmer at Vin-nummer kommer i datasystemet 3 uker før produksjon  slik våre danske venner hevder.

9396782[/snapback]

 

Mon din forhandler holder dig hen. Det kan jo ikke passe at din bil er produceret, hvis du først får den til oktober - eller tager det så langt tid at få den til Norge?

 

Hvis den ikke er produceret endnu passer det jo meget godt med at VIN nummeret ikke er dukket op i systemet.

 

Det med VIN nummret har jeg fra salgschefen hos min forhandler, og ham kender jeg ret godt, så tror ikke, det er noget han bilder mig ind.

 

Hvornår bestilte du din?

 

Min er bestilt 30/5 og den er stadig ikke planlagt til produktion endnu på fabrikken :mad: (en 2.0 lt. Diesel 140 HK, Titanium, 5dørs, Parther Black).

Lenke til kommentar
Hei poskare!!

Dette så jo helt knall ut da!! Hvis du har lyst kan du godt ta over "driftingen" av mondeoclubben. Jeg har nok sett de siste ukene her at tiden min ikke strekker til. Jeg har mange i min innboks som er interessert i å være med - så jeg skal få sendt deg nickene til alle sammen.

 

Titanium-XXX

9403155[/snapback]

 

Hey det er bra... :)

Du trenger ikke å sende over navn, man kan bare gå inn å registrere seg, og begynne å legge inn sine innlegg. ;) Simple as that.

Har ikke hatt så mange utlegg ennå, så lar det være gratis inntil videre, så kan vi evt. lage lukkede medlemssider med "ekstra goder" etterhvert.

 

 

Så om man vil er det bare å sette i gang å skrive innlegg på den nye siden.

foreløpig adresse:

http://fordmondeo.motionforum.net/

 

Bestilte nå norwegianmondeoclub.com som url, den kommer vel opp til uka.

Lenke til kommentar
Hadde vært best med et .no-domene. Ser jo at www.fmcn.no er opptatt av Ford Motorsport Norge ... Så da må de ha et org.nr ?   Kan jo evt bruke www.mondeotd.ci   :cool:

 

Fant ellers denne når jeg søkte på mondeoclub på google

http://cmc.fordclubs.org/

http://www.palmans.net/~fordmondeoclub/phpBB2/portal.php

 

Litt annet jeg kom over også ...

http://www.mondeo-owners.de/forum/cgi-bin/Blah/Blah.pl

http://www.mondeo-forum.de/

http://www.mondeo-maniacs.de/forum2/forum2/

 

La oss få opp vår egen snarest mulig og jeg synes din testside kan være en fin start - ryddig og grei inndeling som kan tilpasses etterhvert om vi ser nye behov og antakelig med den funksjonaliteten man trenger i utgangspunktet.

9401052[/snapback]

Hei igjen. Testsiden ser ut som et bra utgangspunkt. Slett ikke værst :D . Har vært og hentet min MONDEO for noen timer siden. Den er helt konge. Er superfornøyd med automaten. Adaptiv cruisecontrol er bedre enn forventet. :thumbup: Dette er noe jeg på det sterkeste vil anbefale hvis du er av typen som bruker cruise og nyter det. Bilen er helt nydelig så gled dere til deres biler er i deres eie. Har pr. nå ingenting negativt å si om bilen. La merke til refleks fra dyser i dash, men det var ikke så dette sjenerte meg nevneverdig. Skal skrive mer om bilen når jeg har testet dieselvarmer osv. Ha en god helg alle sammen. :yes::yes:

9401467[/snapback]

Gratulerer Frodec

 

Herlig å se at alle som har fått bilene sine er så begeistret... :D

 

Dere som har fått bilene, vil jo oppleve de lange blikkene fra andre. Hadde håpet at jeg også var der, med den nye og spesielle bilen som folk snudde seg etter.

Spesielt fordi det er en Ford Mondeo. Sist det skjedde må ha vært når den første Sierra begynte å rulle rundt her... :)

 

Sitter å drømmer om ACCen hver gang jeg er ute å kjører. Den har blitt så virkelig, at jeg noen ganger glemmer at jeg ikke har den enda.... :blush:

 

Har ikke fått med meg hvilken bil og utstyr du har fått.

9402792[/snapback]

Bilen min = Panther Black Titanium,ACC,komfort,rails,hengerfeste,spoiler,mørkt glass,skvettlapper og litt til. Utseende eller ikke så skulle jeg ha skvettlapper. Dette angrer jeg ikke på for bilen er fin med skvett. Er også fornøyd med Titanium felgene. Var veldig usikker der?. For å ikke få 8 like så ble det Y-spoke til vinterhjulene. Sånn som jeg ser det nå så er Titanium felgene(24spoke)finest på de mørke fargene. En personlig mening selvølgelig. At valget ble 16" føler jeg var riktig ut i fra kjørefølelsen de første milene. Synes nok at utseende er rått med 18" så valget var nok mere hue enn hjertet.(mye dårlig vei i Øsfold) Spoileren er helt konge men det er jo også personlig. Sitter å venter på at krokodilla skal bli ferdig på jobb. Må kjøre bare må kjøre. Bestilte bil 02.06. og synes ventetiden var lang nok. Misunner ikke dere som må vente ennå lenger. Fordelen er muligheten for endringer på bilen. Det er litt lettere å velge riktig utstyr når de forskjellige tingene har vært diskutert her i forumet + at det er noen flere Mondeoer å se etter veien. :thumbup:

Lenke til kommentar
Noen som vet om det skjer noe mer med "mondeo klubbside"?

Om ikke har jeg lagd et forslagsforum klart til test.....  :)

9399871[/snapback]

 

 

Høres spennende ut! Vi vil se :yes:

9400004[/snapback]

 

 

Bare et kjapt oppsett, men jeg liker det ganske enkelt og ryddig, så gi en kommentar da vel...

Har ikke lagt inn så mye ennå, og evt. riktig url kommer senere om folk liker forslaget.

 

Og så må evt. han som var interresert i å starte forum gi go...vil jo ikke ta fra han ideen eller "tråkke han på tærne"... :)

 

 

http://fordmondeo.motionforum.net/index.htm

9400093[/snapback]

 

Veldig bra initiativ poskare, veldig bra :thumbup:

Lenke til kommentar

Da er 2008 modellen klar for produksjon fra og med mandag. Alle tålmodige sjeler, nå kan vi begynne nedtellingen. For øvrig gratulerer alle heldiggrisene som har fått sin bil og kan nyte lange blikk en liten stund. Det får ikke vi, skjønt det er ikke veldig mange nye Mondeoer på veien ennå synes jeg.

Lenke til kommentar
Har allerede vært inne og registrert meg, men siden er visst under arbeid.

 

Legger ved en lenke til IVDC. Ser ut til at artikkelen ble publisert 30. aug., altså rimelig fersk.

IVDC

9406127[/snapback]

Endelig en forklarende artikkel.

Kommer godt frem hvordan de forskjellige kjøresystemene jobber sammen.

Nevnes også at IVDCen kan hjelpe til på stopplengden med opp til 10% på ruglet underlag.. :thumbup:

Lenke til kommentar

Har hatt tanker om å få en skikkelig søvfarget grill til TitX'en. Leste om det var mulig å forkromme, men det var det ikke på plast. Det skal vel nedi et varmt bad, så det er forståelig. Fins vel ikke noen form for påsprøytingsteknikk.

 

Har videre tenkt på muligheten for lakkering. Det heter seg at grillen er sølvfarget, men jeg synes det er lite sølv i den. Har noen på forumet erfaring med å få forvandlet en plastgrill til en skinnende "kromgrill" basert på lakkering?

Lenke til kommentar

Tar frem bestillingslisten. Vi er 36 stk. nå, slett ikke dårlig.

 

Torz - Stv - TitX - 130A - Tonic/Inf.blue - Navi, IVDC, ACC - 493' - nov./des.07

bilsjuk-Stv- Tit   - 130A - Black panther/New York - Navi, nøkkelfri,- 425´- Aug.07

hhf - Stv -Trend - 100M - SeaGrey/Delskinn- Parkvarmer, Sportpakke - 370 - Sept/Okt 07

Zettie - 5dr cbi - TitX - 130M - Tonic/Inf.blue - ALT ex seteminne&bakseteund. - Aug.07?

Jxl - Stv - TitX - 130M - Panther- Navi, Safe Tech,k.pakke, 8-veis sete,mørke ruter, spoiler, h.feste, rails, regnsensor, v.dekk på alu - 400 - Okt/Nov 07

tjohoi - Stv - TitX - 130A - Machine Silver - Navi - ACC - 8-veis sete - 410' - okt 07

KIKKER-Stv-TitX-130M-18"-Panther-keyless-Navi/6cd-komfort-safetechp.-El.8 pass.+++ 473'- sept/okt 07.

Eppen - Stv - Titx - 130M - Sea Grey-komfort - 18" - keyless - rail - spoiler - xenon - cc - sotet - 390'   Feil levert i juli, ny dato Okt 07

Dallas - Stv - Tit X - 130A - Panther black - Navi 6 cd, Cruise, oppv. baksete, mørke ruter, spoil, komforpakke, Xenon, 8 veis el sete, kjerringlift, h.feste - 410` sept 07

Fatman33 - stv - TitX - 130M - Sea Grey/Ebony - komfort - bixenon - 18" - skiboks - cc - spoiler - hf - alarm - bakkestart -  endelig pris er jeg ikke 100% sikker på her og nå- 03.august

kuami - stv - Tit - 130M - Thunder - Komfort/intro - 8 v.sete - krok - bl rails - m.ruter - 350`- lev okt

FirstFord 5dr - TitX - 130A - Panther - Navi - Komfort - SafeTech - BiXenon - 8v fsete - Hekkspoiler - VHjul - 435' - Juli 07

Titanium-XXX 4dr-TitX - 130M - Colorado RED - Komfortpk,18",Bixenon,08 mod,sportfjæring,senket +++ 320.000 - lev okt 07.

TOMSIN- stv-titx-130A, navi, sportsfjærer, 18", komfortpakke, mørke ruter,hekkspoiler, panther black, ++++ 430.000 lev nov-des.

poskare - Stv - TitX - 130A - Panther - Navi - Komfort - Safetech - Keyless - BiXenon - M.ruter - Keyless - 8v.sete - Alarm+++ - ukjent fullpris - okt/nov´07

GeirOr - Stv - TitX-130M - Sort-18", BiXenon - Hekkspoiler - Navi - Komfort - El-Takluke - Rails - Keyless - M.ruter - Keyless - 8v.sete -Alarm(DEFA) - 390.000,-  Sept

Willi - 5dr - TitX - 130A - sølv/sort - Komf.Safet - Navi++ - 450' - om3-?uker

Erlends -stv- TitX -130M- Seagrey - ACC- Keyless Ent - Alarm (blir nok DEFA)- Chip Trim - Komfortp- ++++ - 435' - Sept/Okt

larsse - 4dr - TitX - 130A - sea grey - 18" - Komf - mørke ruter - CC. fått 2/7

milsluker - 5dr combi Tit - Panther - 130M - sportspk./senket/bakspoiler/17"Y - vinter 16" alu - komfortpk. - h.feste - 344' minus 20' firmarabatt - 1.okt

Lomper - Stv - TitX - ... alt utstyr som er mulig

Pellepedal - Stv- Ghia - 140M - 17" - Panther - Mørkeruter - BiXenon - Parkvarmer - Komfortpk - el.sete m/minne - parksens. 370" mottat juli

pohorne - Stv - Tit - 130A -Thunder grey - Komfort pakke - 8 veis førersete - Cruise kontroll - Regnsensor - Takrails metallfarvet - Skvettlapper foran - Avtagbart hengerfeste - Ekstra flipkey - 374' (inkl rabatt) - levering før desember jf selger.

ARETHY - Stv, Ghia X, 130A, Panther, Mørkeruter, Bi Xenon, Komfortpk., H.feste, Hekkspoiler, Ventilerte forseter, Oppvarmet baksete, Nøkkelfri adkomst, Cd magasin, Takrails metall, 18" Y-eiket sommer, 16" 7x2eiket vinter, Skvettlapper foran, El.soltak, Aut.nivåreg, Bagasjeromsgardin, Okt/Nov, 390,-

pette Stv. 130M- panther. komfortpakke - sportspakke- mørktonet glass- BiXenon - cruis - navi - 8 v.sete (minne) - 8 v.sete passasjer-rails - Hundegitter -++ sept/okt 07

Beirut  - Stv - TitX - 130M6, Panther, mørke ruter, komfort pk, spoiler,rails, skvettlapper bak/foran, soltak, hundegitter, el.sete, cruise, regnsensor, sportsfjæring, familiepakke, bakkestart, avt.hengerfest, kjerringlift. Best 25.6, levering usikkert.

jora - 5d.kombi - Trend -2,0 130Diesel - Auto - Cruise - Seagrey - Avtb.h.feste - Sony Stereo - Motorvarmer -Hentes IDAG! (09.08.07)

Pukkelrygg - Stv - TitX - 130M6 - Panther -18" -Familiepakke - Fartsholder - Komfortpakke - Metallic lakk - Mørktonet glass - Takrails - avt. hengerfeste - Alarm - Bi-xenon - Spoiler - lev NOV 07(?)

Pokingdevice - stv-titx-130m6-panther-18"-mørkttonet glass-nøkkelfri adk. og start- el sete m/minne-kjerringlift-soltak-tilhfeste-fartsholder-handsfree

blåtann.

Neonleon - Stv - Tit - 130M6 - SeaGrey - Komfortpakke - sportspakke - sikkerhetspakke - cruise - regnsensor - 8v sete med minne - skvettlapper foran/bak - Bi-Xenon - Mørktonet glass - levering ukjent

Runecar - Stv. - TitX - 130M6 - Colorado Red - Safetech., Navi., Bi-Xenon - 395' - Nov. 07

LISE1966 - Stv. - Tit - 130A - Tonic - Bi-Xenon, sportpakke

Seagrey - Stv - Trend - 125M6 - Seagrey - Intropakke (Motor/kupe varmer, el.sete, 16" lettmetall) - sølv rails - regnsensor - skvettlapper - cruise - Mørktonet glass. 340`levering oktober.

Deshpremi - Stv. - TitX - 130 HK - Tonic - med full RS styling, Alufelger - 18", nøkkelfri adkomst og start, Bi-xenon, Sportsfjæring, Komfortpakke, 8-veis el. seter m/minne, navi, Komplett styling, skjørter og hekk spoiler. Levering er lovet medio desember

frodec - Stv-Tit-130A-Panther Black-rails-adapcruise-dieselvarmer-parksensor-skvett,f,b++

DennisV - Stv. - Titanium - 125 hk -seagray/ebony - comfortpakke, sportspakke, rails, avt.h.feste, sota vinduer - henter bilen torsdag 23 aug.

Lenke til kommentar
Har hatt tanker om å få en skikkelig søvfarget grill til TitX'en. Leste om det var mulig å forkromme, men det var det ikke på plast. Det skal vel nedi et varmt bad, så det er forståelig. Fins vel ikke noen form for påsprøytingsteknikk.

 

Har videre tenkt på muligheten for lakkering. Det heter seg at grillen er sølvfarget, men jeg synes det er lite sølv i den. Har noen på forumet erfaring med å få forvandlet en plastgrill til en skinnende "kromgrill" basert på lakkering?

9406464[/snapback]

 

http://fordmondeo.motionforum.net

 

Den nye siden er oppe å går, bare å sette i gang å registrere seg som bruker og legge inn kommentarer der...

 

Kuami var nr 1 til å legge inn en sak der! :)

 

Det finnes jo muligheter for "kromming" på plast. Vet ikke hvordan de gjør det, men har hatt Nokiatelefon + mye annet som er krommet, og det har vært i plast.....

Endret av poskare
Lenke til kommentar
Tar frem bestillingslisten. Vi er 36 stk. nå, slett ikke dårlig.

 

Torz - Stv - TitX - 130A - Tonic/Inf.blue - Navi, IVDC, ACC - 493' - nov./des.07

bilsjuk-Stv- Tit  - 130A - Black panther/New York - Navi, nøkkelfri,- 425´- Aug.07

hhf - Stv -Trend - 100M - SeaGrey/Delskinn- Parkvarmer, Sportpakke - 370 - Sept/Okt 07

Zettie - 5dr cbi - TitX - 130M - Tonic/Inf.blue - ALT ex seteminne&bakseteund. - Aug.07?

Jxl - Stv - TitX - 130M - Panther- Navi, Safe Tech,k.pakke, 8-veis sete,mørke ruter, spoiler, h.feste, rails, regnsensor, v.dekk på alu - 400 - Okt/Nov 07

tjohoi - Stv - TitX - 130A - Machine Silver - Navi - ACC - 8-veis sete - 410' - okt 07

KIKKER-Stv-TitX-130M-18"-Panther-keyless-Navi/6cd-komfort-safetechp.-El.8 pass.+++ 473'- sept/okt 07.

Eppen - Stv - Titx - 130M - Sea Grey-komfort - 18" - keyless - rail - spoiler - xenon - cc - sotet - 390'  Feil levert i juli, ny dato Okt 07

Dallas - Stv - Tit X - 130A - Panther black - Navi 6 cd, Cruise, oppv. baksete, mørke ruter, spoil, komforpakke, Xenon, 8 veis el sete, kjerringlift, h.feste - 410` sept 07

Fatman33 - stv - TitX - 130M - Sea Grey/Ebony - komfort - bixenon - 18" - skiboks - cc - spoiler - hf - alarm - bakkestart -  endelig pris er jeg ikke 100% sikker på her og nå- 03.august

kuami - stv - Tit - 130M - Thunder - Komfort/intro - 8 v.sete - krok - bl rails - m.ruter - 350`- lev okt

FirstFord 5dr - TitX - 130A - Panther - Navi - Komfort - SafeTech - BiXenon - 8v fsete - Hekkspoiler - VHjul - 435' - Juli 07

Titanium-XXX 4dr-TitX - 130M - Colorado RED - Komfortpk,18",Bixenon,08 mod,sportfjæring,senket +++ 320.000 - lev okt 07.

TOMSIN- stv-titx-130A, navi, sportsfjærer, 18", komfortpakke, mørke ruter,hekkspoiler, panther black, ++++ 430.000 lev nov-des.

poskare - Stv - TitX - 130A - Panther - Navi - Komfort - Safetech - Keyless - BiXenon - M.ruter - Keyless - 8v.sete - Alarm+++ - ukjent fullpris - okt/nov´07

GeirOr - Stv - TitX-130M - Sort-18", BiXenon - Hekkspoiler - Navi - Komfort - El-Takluke - Rails - Keyless - M.ruter - Keyless - 8v.sete -Alarm(DEFA) - 390.000,-  Sept

Willi - 5dr - TitX - 130A - sølv/sort - Komf.Safet - Navi++ - 450' - om3-?uker

Erlends -stv- TitX -130M- Seagrey - ACC- Keyless Ent - Alarm (blir nok DEFA)- Chip Trim - Komfortp- ++++ - 435' - Sept/Okt

larsse - 4dr - TitX - 130A - sea grey - 18" - Komf - mørke ruter - CC. fått 2/7

milsluker - 5dr combi Tit - Panther - 130M - sportspk./senket/bakspoiler/17"Y - vinter 16" alu - komfortpk. - h.feste - 344' minus 20' firmarabatt - 1.okt

Lomper - Stv - TitX - ... alt utstyr som er mulig

Pellepedal - Stv- Ghia - 140M - 17" - Panther - Mørkeruter - BiXenon - Parkvarmer - Komfortpk - el.sete m/minne - parksens. 370" mottat juli

pohorne - Stv - Tit - 130A -Thunder grey - Komfort pakke - 8 veis førersete - Cruise kontroll - Regnsensor - Takrails metallfarvet - Skvettlapper foran - Avtagbart hengerfeste - Ekstra flipkey - 374' (inkl rabatt) - levering før desember jf selger.

ARETHY - Stv, Ghia X, 130A, Panther, Mørkeruter, Bi Xenon, Komfortpk., H.feste, Hekkspoiler, Ventilerte forseter, Oppvarmet baksete, Nøkkelfri adkomst, Cd magasin, Takrails metall, 18" Y-eiket sommer, 16" 7x2eiket vinter, Skvettlapper foran, El.soltak, Aut.nivåreg, Bagasjeromsgardin, Okt/Nov, 390,-

pette Stv. 130M- panther. komfortpakke - sportspakke- mørktonet glass- BiXenon - cruis - navi - 8 v.sete (minne) - 8 v.sete passasjer-rails - Hundegitter -++ sept/okt 07

Beirut  - Stv - TitX - 130M6, Panther, mørke ruter, komfort pk, spoiler,rails, skvettlapper bak/foran, soltak, hundegitter, el.sete, cruise, regnsensor, sportsfjæring, familiepakke, bakkestart, avt.hengerfest, kjerringlift. Best 25.6, levering usikkert.

jora - 5d.kombi - Trend -2,0 130Diesel - Auto - Cruise - Seagrey - Avtb.h.feste - Sony Stereo - Motorvarmer -Hentes IDAG! (09.08.07)

Pukkelrygg - Stv - TitX - 130M6 - Panther -18" -Familiepakke - Fartsholder - Komfortpakke - Metallic lakk - Mørktonet glass - Takrails - avt. hengerfeste - Alarm - Bi-xenon - Spoiler - lev NOV 07(?)

Pokingdevice - stv-titx-130m6-panther-18"-mørkttonet glass-nøkkelfri adk. og start- el sete m/minne-kjerringlift-soltak-tilhfeste-fartsholder-handsfree

blåtann.

Neonleon - Stv - Tit - 130M6 - SeaGrey - Komfortpakke - sportspakke - sikkerhetspakke - cruise - regnsensor - 8v sete med minne - skvettlapper foran/bak - Bi-Xenon - Mørktonet glass - levering ukjent

Runecar - Stv. - TitX - 130M6 - Colorado Red - Safetech., Navi., Bi-Xenon - 395' - Nov. 07

LISE1966 - Stv. - Tit - 130A - Tonic - Bi-Xenon, sportpakke

Seagrey - Stv - Trend - 125M6 - Seagrey - Intropakke (Motor/kupe varmer, el.sete, 16" lettmetall) - sølv rails - regnsensor - skvettlapper - cruise - Mørktonet glass. 340`levering oktober.

Deshpremi - Stv. - TitX - 130 HK - Tonic - med full RS styling, Alufelger - 18", nøkkelfri adkomst og start, Bi-xenon, Sportsfjæring, Komfortpakke, 8-veis el. seter m/minne, navi, Komplett styling, skjørter og hekk spoiler. Levering er lovet medio desember

frodec - Stv-Tit-130A-Panther Black-rails-adapcruise-dieselvarmer-parksensor-skvett,f,b++

DennisV - Stv. - Titanium - 125 hk -seagray/ebony - comfortpakke, sportspakke, rails, avt.h.feste, sota vinduer - henter bilen torsdag 23 aug.

9406539[/snapback]

 

 

Yooo Torz, du må bytte ut min ACC med Safetech..har jo med IVDC også nå :whistle:

Lenke til kommentar
Har hatt tanker om å få en skikkelig søvfarget grill til TitX'en. Leste om det var mulig å forkromme, men det var det ikke på plast. Det skal vel nedi et varmt bad, så det er forståelig. Fins vel ikke noen form for påsprøytingsteknikk.

 

Har videre tenkt på muligheten for lakkering. Det heter seg at grillen er sølvfarget, men jeg synes det er lite sølv i den. Har noen på forumet erfaring med å få forvandlet en plastgrill til en skinnende "kromgrill" basert på lakkering?

9406464[/snapback]

 

Køb grillen fra Ghia som reservedel og skift den anden ud :)

Lenke til kommentar

Tar frem bestillingslisten. Vi er 36 stk. nå, slett ikke dårlig.

 

Torz - Stv - TitX - 130A - Tonic/Inf.blue - Navi, IVDC, ACC - 493' - nov./des.07

bilsjuk-Stv- Tit  - 130A - Black panther/New York - Navi, nøkkelfri,- 425´- Aug.07

hhf - Stv -Trend - 100M - SeaGrey/Delskinn- Parkvarmer, Sportpakke - 370 - Sept/Okt 07

Zettie - 5dr cbi - TitX - 130M - Tonic/Inf.blue - ALT ex seteminne&bakseteund. - Aug.07?

Jxl - Stv - TitX - 130M - Panther- Navi, Safe Tech,k.pakke, 8-veis sete,mørke ruter, spoiler, h.feste, rails, regnsensor, v.dekk på alu - 400 - Okt/Nov 07

tjohoi - Stv - TitX - 130A - Machine Silver - Navi - Safetech - 8-veis sete - 410' - okt 07

KIKKER-Stv-TitX-130M-18"-Panther-keyless-Navi/6cd-komfort-safetechp.-El.8 pass.+++ 473'- sept/okt 07.

Eppen - Stv - Titx - 130M - Sea Grey-komfort - 18" - keyless - rail - spoiler - xenon - cc - sotet - 390'  Feil levert i juli, ny dato Okt 07

Dallas - Stv - Tit X - 130A - Panther black - Navi 6 cd, Cruise, oppv. baksete, mørke ruter, spoil, komforpakke, Xenon, 8 veis el sete, kjerringlift, h.feste - 410` sept 07

Fatman33 - stv - TitX - 130M - Sea Grey/Ebony - komfort - bixenon - 18" - skiboks - cc - spoiler - hf - alarm - bakkestart -  endelig pris er jeg ikke 100% sikker på her og nå- 03.august

kuami - stv - Tit - 130M - Thunder - Komfort/intro - 8 v.sete - krok - bl rails - m.ruter - 350`- lev okt

FirstFord 5dr - TitX - 130A - Panther - Navi - Komfort - SafeTech - BiXenon - 8v fsete - Hekkspoiler - VHjul - 435' - Juli 07

Titanium-XXX 4dr-TitX - 130M - Colorado RED - Komfortpk,18",Bixenon,08 mod,sportfjæring,senket +++ 320.000 - lev okt 07.

TOMSIN- stv-titx-130A, navi, sportsfjærer, 18", komfortpakke, mørke ruter,hekkspoiler, panther black, ++++ 430.000 lev nov-des.

poskare - Stv - TitX - 130A - Panther - Navi - Komfort - Safetech - Keyless - BiXenon - M.ruter - Keyless - 8v.sete - Alarm+++ - ukjent fullpris - okt/nov´07

GeirOr - Stv - TitX-130M - Sort-18", BiXenon - Hekkspoiler - Navi - Komfort - El-Takluke - Rails - Keyless - M.ruter - Keyless - 8v.sete -Alarm(DEFA) - 390.000,-  Sept

Willi - 5dr - TitX - 130A - sølv/sort - Komf.Safet - Navi++ - 450' - om3-?uker

Erlends -stv- TitX -130M- Seagrey - ACC- Keyless Ent - Alarm (blir nok DEFA)- Chip Trim - Komfortp- ++++ - 435' - Sept/Okt

larsse - 4dr - TitX - 130A - sea grey - 18" - Komf - mørke ruter - CC. fått 2/7

milsluker - 5dr combi Tit - Panther - 130M - sportspk./senket/bakspoiler/17"Y - vinter 16" alu - komfortpk. - h.feste - 344' minus 20' firmarabatt - 1.okt

Lomper - Stv - TitX - ... alt utstyr som er mulig

Pellepedal - Stv- Ghia - 140M - 17" - Panther - Mørkeruter - BiXenon - Parkvarmer - Komfortpk - el.sete m/minne - parksens. 370" mottat juli

pohorne - Stv - Tit - 130A -Thunder grey - Komfort pakke - 8 veis førersete - Cruise kontroll - Regnsensor - Takrails metallfarvet - Skvettlapper foran - Avtagbart hengerfeste - Ekstra flipkey - 374' (inkl rabatt) - levering før desember jf selger.

ARETHY - Stv, Ghia X, 130A, Panther, Mørkeruter, Bi Xenon, Komfortpk., H.feste, Hekkspoiler, Ventilerte forseter, Oppvarmet baksete, Nøkkelfri adkomst, Cd magasin, Takrails metall, 18" Y-eiket sommer, 16" 7x2eiket vinter, Skvettlapper foran, El.soltak, Aut.nivåreg, Bagasjeromsgardin, Okt/Nov, 390,-

pette Stv. 130M- panther. komfortpakke - sportspakke- mørktonet glass- BiXenon - cruis - navi - 8 v.sete (minne) - 8 v.sete passasjer-rails - Hundegitter -++ sept/okt 07

Beirut  - Stv - TitX - 130M6, Panther, mørke ruter, komfort pk, spoiler,rails, skvettlapper bak/foran, soltak, hundegitter, el.sete, cruise, regnsensor, sportsfjæring, familiepakke, bakkestart, avt.hengerfest, kjerringlift. Best 25.6, levering usikkert.

jora - 5d.kombi - Trend -2,0 130Diesel - Auto - Cruise - Seagrey - Avtb.h.feste - Sony Stereo - Motorvarmer -Hentes IDAG! (09.08.07)

Pukkelrygg - Stv - TitX - 130M6 - Panther -18" -Familiepakke - Fartsholder - Komfortpakke - Metallic lakk - Mørktonet glass - Takrails - avt. hengerfeste - Alarm - Bi-xenon - Spoiler - lev NOV 07(?)

Pokingdevice - stv-titx-130m6-panther-18"-mørkttonet glass-nøkkelfri adk. og start- el sete m/minne-kjerringlift-soltak-tilhfeste-fartsholder-handsfree

blåtann.

Neonleon - Stv - Tit - 130M6 - SeaGrey - Komfortpakke - sportspakke - sikkerhetspakke - cruise - regnsensor - 8v sete med minne - skvettlapper foran/bak - Bi-Xenon - Mørktonet glass - levering ukjent

Runecar - Stv. - TitX - 130M6 - Colorado Red - Safetech., Navi., Bi-Xenon - 395' - Nov. 07

LISE1966 - Stv. - Tit - 130A - Tonic - Bi-Xenon, sportpakke

Seagrey - Stv - Trend - 125M6 - Seagrey - Intropakke (Motor/kupe varmer, el.sete, 16" lettmetall) - sølv rails - regnsensor - skvettlapper - cruise - Mørktonet glass. 340`levering oktober.

Deshpremi - Stv. - TitX - 130 HK - Tonic - med full RS styling, Alufelger - 18", nøkkelfri adkomst og start, Bi-xenon, Sportsfjæring, Komfortpakke, 8-veis el. seter m/minne, navi, Komplett styling, skjørter og hekk spoiler. Levering er lovet medio desember

frodec - Stv-Tit-130A-Panther Black-rails-adapcruise-dieselvarmer-parksensor-skvett,f,b++

DennisV - Stv. - Titanium - 125 hk -seagray/ebony - comfortpakke, sportspakke, rails, avt.h.feste, sota vinduer - henter bilen torsdag 23 aug.

Lenke til kommentar

Poskare,

 

Fint med forumet. Jeg har registrert meg som bruker, og fått bekreftelsesmail på det, men jeg kommer ikke videre. Følgende sto i mailen jeg mottok:

 

"Medlemskapet ditt er deaktivert, og må reaktiveres av forumets administrator før du kan logge deg på. Du vil motta en ny e-post når medlemskapet er reaktivert."

 

Har du noen løsning?

Lenke til kommentar
Poskare,

 

Fint med forumet. Jeg har registrert meg som bruker, og fått bekreftelsesmail på det, men jeg kommer ikke videre. Følgende sto i mailen jeg mottok:

 

"Medlemskapet ditt er deaktivert, og må reaktiveres av forumets administrator før du kan logge deg på. Du vil motta en ny e-post når medlemskapet er reaktivert."

 

Har du noen løsning?

9406830[/snapback]

 

 

 

Hm, det skal ikke være deaktivert, skal sjekke mailen som blir sendt ut. Har du prøvd å logge inn med brukernavn og passord?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...