Gå til innhold

LOTRO og windows vista


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Kjøpte meg nettopp helt ny pc og spillet Lord of the rings online(LOTRO). I tillegg kjøpte jeg meg windows vista (64bit versjonen).

 

Det jeg har opplevd så langt er bare krøll med spillet. Får masse feilmeldinger, errors etc.

 

Lurer derfor på om spillet ikke er særlig "kamerat" med vista? :hmm:

 

Fler som har dette problemet eller som veit om noen løsning?

 

Mvh,

Christoffer :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Linux Ubuntu + Cedega/Crossover er løsningen! Windows er noe herk ;)

 

EDIT: Man får problemer pga spillet/programmet ikke er tilpasset 64 bit! Du må nok ha 32 bit enda før utviklerne oppdager mulighetene med 64 bit ;)

Endret av Webmaster Esso
Lenke til kommentar

Hei, hadde det samme problemet. Jeg løste det ved å gå inn på Codemaster mappa, så høyreklikker du på "Lord Of The Rings Online" mappa, og tar egenskaper deretter sikkerhet, så endrer du tillatelser på alle brukerne med ALLE tillatelser. Da funka det ;) lykke til.

Lenke til kommentar

nevner at 64bit vista er mer ustabilt enn 32bit grunnet drivere og inkompitabelitet med programvare og drivere. ta også i betraktning at vista er relativt ferskt og programvare og drivere kan hend eikke fungerer optimalt, prøv å innstallerer nyeste updates til vista samt nyeste drivere (let etter vista drivere) til hardwaren din.

Lenke til kommentar
Hei, hadde det samme problemet. Jeg løste det ved å gå inn på Codemaster mappa, så høyreklikker du på "Lord Of The Rings Online" mappa, og tar egenskaper deretter sikkerhet, så endrer du tillatelser på alle brukerne med ALLE tillatelser. Da funka det ;) lykke til.

8541800[/snapback]

 

Takk skal du ha! :thumbup:

 

Nå funker spillet igjen! :!:

Lenke til kommentar
Hei, hadde det samme problemet. Jeg løste det ved å gå inn på Codemaster mappa, så høyreklikker du på "Lord Of The Rings Online" mappa, og tar egenskaper deretter sikkerhet, så endrer du tillatelser på alle brukerne med ALLE tillatelser. Da funka det ;) lykke til.

8541800[/snapback]

Den feilen ja... Sheesh, jeg hadde helt glemt at jeg måtte fikse det før jeg fikk fart på spillet. Btw, tror det holder lenge om du gir alle rettigheter til de brukerene som skal spille spillet. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...