Gå til innhold

Kommer på feil side på internett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter ved salongbordet med min gamle og nye pc. Har Windows XPHome på begge . Har kjørt full oppgradering på begge og alle internettinnstillinger er like. Men når eg er inne på Startsiden.no/programmer , og trykker på Tucows , så blir den nye pc`en stående å "hakke" for så å komme inn på en søkeside , mens den gamle går rett inn på Tucows sida. Prøver jeg å komme inn på Download.com går den nye pc`en over på ei side for spywaresheriff , mens den gamle kommer på rett side. Også ved forsøk på å komme inn på Youtube får eg problemer. Jeg skjønner ikke hva som er galt , det må nesten vere en innstilling men HVA ???

Vi har sittet her å sammenligna omtrent alt som er av innstillinger men finner ikke noe som er forskjellig . Noen som kan gi oss et tips ???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spyware Sheriff er spyware, så du har antagelig fått noe dritt på din nye pc. Legg ut en Hijackthis-logg, så kan folk med peil hjelp deg for å bli kvitt det. Kan be om å få flyttet denne tråden til antivirus- og sikkerhetsdelen av forumet, der den passer bedre hjemme.

Skrevet

Tok ein tilbakestilling av explorer så ordna det seg , må vere ein eller annan "knapp" /innstilling eg har vore borti sikkert . Takkar uansett for hjelp :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...