Gå til innhold

Tool til Øya 9. August


Manx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spiller de Third Eye så dør jeg mest sannsynlig.

8564370[/snapback]

Came out to watch you play.

Why are you running away?

 

PRYING OPEN MY THIRD EYE!

:love:

 

Dei må ta med Third Eye. Når på kvelden blir konserten circa? Ut frå tidlegare versjonar av festivalen.

Lenke til kommentar

Då var billetten i boks. I følge mine utrekningar blir det circa 1500-2000 i reise-og opphaldsutgifter. Fly frå Bergen og budsjetthotell 10 min frå Oslo S. Er ikkje noko fan av telt, iallefall ikkje etter ein lang dag med konsertar. Slepp samtidig reisetid på 5-6 timar. ;)

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
  • 1 måned senere...

Biletter bestillt da de kunngjorde at Tool kom. Kommer til å se Nine Inch Nails dagen før også. Blir for så vidt også mine første konserter. Gleder meg sykt.

 

Ønsket spilleliste:

 

Parabol

Parabola

Schism

Forty six & 2

Stinkfiskt

Ænema

Third Eye

Vicarious

Right in two

 

Skulle helst hatt flere, men har hørt at konsertene deres pleier å vare i ca 1,5 time? Og hvordan pleier publikum og være? Hopp og sprett eller ganske rolige? Med tanke på hvor jeg kommer til å plassere meg.

 

EDIT: Hooker with a penis hadde også vært kos.

Endret av Zenzen
Lenke til kommentar
Third Eye er jo klassiker, Pushit er også kjempe låt. Tror dem spiller Third Eye iallefall, Pushit er vel ganske usikkert. Men Third Eye er vel ganske sikkert at dem spiller.

9147552[/snapback]

 

Sikkert at de spiller Third Eye? Det er feil, de har vel ikke spilt den på mange år.

 

Pushit har de spilt på årets tour. En gang tror jeg.

Lenke til kommentar

Konserten Tool spilte sist (18. juli) hadde følgende spilleliste:

 

Jambi

Stinkfist (Ext.)

46 & 2

Schism (Ext.)

Lost Keys

Rosetta Stoned

Flood

Wings for Marie

10,000 Days (Wings Part 2)

Lateralus (Ext. w/ Cody of Big Business)

Vicarious

 

Her er vistnok et bilde av setlisten.

 

Det virker som om de bytter på noen av sangene for hver måned, så jeg regner med at listen vi får oppleve blir noe anderledes. Personlig håper jeg på Pushit, og kunne godt tenkt med å høre Right In Two. Men uansett ser dette bra ut, gleder meg nå som det er knapt en uke igjen :)

Lenke til kommentar

Idag skjer det, det blir så fantastisk! :) Tror denne konserten kan toppe Metallica over tidenes konsertopplevelser, eneste bandet som har potensiale til å gjøre det for min egen del :)

 

Første konserten i andre del av Europa-touren dette her, så kanskje de overasker med noen sanger som ikke har vært spilt en stund?

 

Dette spilte de sist gang i Holmdel, NJ.

 

Jambi

Stinkfist (Ext.)

46 & 2

Schism (Ext.)

Lost Keys

Rosetta Stoned

Flood

Wings for Marie

10,000 Days (Wings Part 2)

Lateralus

Vicarious

 

 

Bort med Flood og Wings / 10K days (Jeje, bare flame..) og inn med Pushit, Parabol/a og the Grudge og jeg er i himmelen for resten av livet.

 

Vi prates på Elm Street på Tool-vors imorra

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...